KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 2, 2008

untukmu...Miss azura...my old friend 1988-1993

Ntah mcm mana lewat petang semalam aku dpt msg YM dari seseorang kawan lama...waahhhh..lamanye tak jumpa dia....dia msg aku;
"ni siti nurbaya ke..duduk polis depoh dulu"
"yup..."
"tak sangka jumpa awak kat fs"
"ni siapa yek? Azura yg mana?"
"anak makcik rohani...mak awak selalu tempah baju kat mak kita dulu...kita perasan muka mak awak..sebab tu teringat kat awak...dah lama sgt tak jumpa..."
yeaaahhh...aku dah ingat...bukan member sekolah aku..tapi mak aku selalu melangok umah mak dia membuatkan aku rapat dgn dia...
"kita dah baca blog awak...awak masukkanlah pic paling latest, kita nak tgk..kita rasa muka awak sebijik mcm mak awak"

cit...how dare u...tapi takpelah..sama dgn mak ape salahnye kan....

inilah siti nurbaya, kini!
dan ini suami...pehal lak suami aku ni...lebeh2 pose
dan kami together-gether

zura, ni our latest pic...semalam dlm keta masa ontheway balik umah...ok!
harap puas hati yeeeeeeaahhh...

dan pic u mana....???

No comments: