KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 30, 2008

Selamat Pengantin Baru, Fazila & Kamil

25/12/2008.....
tarikh ni amat bermakna untuk aku...5 tahun yg lepas (25/12/2003) hari perkahwinan aku, so...untuk tahun ni genaplah 5 tahun usia perkahwinan aku...alhamdulillah...

dan rupanya aku berkongsi tarikh bahagia ni dengan member department suami aku...Fazila dan Kamil...actually aku tak berapa rapat dgn diaorg ni...tapi sebab ada jemputan...kita wajib pegi...kan...
inilah yg sempat aku snap..dari jauh je...maklumlah..jadi raja sehari..berpusu2 org nak amik gambar dengan pengantin...dan..disebabkan pasangan ni member suami aku...so, takdelah muka aku bertepek kat sini..tapi kalau member aku....sure ada punyeeee....suami aku taknak...aku paksa gak..!
inilah souvenir dari keluarga pengantin...ohhh..ok..aku suka! lain dari yg lain...dlm minded aku dah tau ape nak buat dgn kotak mcm ni...hahahahha..
dan ini antara pic2 yg menarik perhatian aku kat umah pengantin...pokok nenas, butterfly & flower...kiut kan...dan suami aku dengan selambanya ckp.."mcm tak pernah tengok"....ahaaakksss...sukahatilahkannnnnn....

oklah...kepada pasangan ini...SELAMAT PENGANTIN BARU....
semoga kebahagiaan berkekalan hingga ke akhir usia...InsyaAllah...

2 comments:

Faradilawati said...

Haaa nasib baik B letak gambar depat kat sini dapat gak kite tgk.

Tak dpt pegi la sbb ade kenduri sebelah keluarga Lan

Thanks for sharing

MahaSayang said...

sharing is caring kannnn...pinjam statement cida