KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, December 30, 2008

Mama Sejati

sebagai seorang ibu yg berkerjaya...cheewaaahh..inilah cabaran2 yg perlu aku tanggung....26/12 hari jumaat..,ramai member opis sambung cuti..dari khamis (cuti christmas) so, opis lengang...tiba2 lak pengasuh kyra mintak cuti...(terasa lak mcm boss)..sape nak jaga anak aku...????

discuss punya discuss...penyelesaiannya..aku kena bawak anak pi opis...dengan syarat...! jangan nak naughty2..ok...

kul..7.40...dengan mata leket2 tu..aku terus bawak pi opis..malas nak mandikan dia..sejukkk...ni pic antara kul 7.50 - 12.15 tghari,,,
cit..muka baru bangun tido..tapi kyra...sape tak kenal..semacam je dia...opis mama sejuk...kena pakai sweater...tgklah gaya2 dia..tak kira opis ke umah..semacam je diaaa...

nasib baik rehat untuk hari jumaat panjang...dptlah dia balik mandi..tido...dan ini pic antara kul 3.00 ptg - 5.00 ptg..sejuk gak..kenalah pakai jacketkan...
mcm2 dia usik...mesin fotostat, printer, almari2, pc aku...arrgghh..mcmana nak buat keje????
tak sangka..ada yg senasib dgn aku...dan kyra pun adalah kawan...buat seketika waktu aku rasa opis ni dah jadi ala2 nursery...

tu sebab aku suka keje kat sini...hahahahaha...tapi..amalan ni tak bagus..mana boleh bawak anak pi opis..tak baik..tak baik...

sesekali...terdesak..nak buat camne...!

No comments: