KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, January 5, 2009

n3 untuk adik tersayang...Siti Nor'Ain a.k.a Icah

Tiba-tiba lak rasa tersentuh...sebak..sedih...terharu sgt....
Esok kami sekeluarga akan terpisah lagi...adik aku akan berangkat ke Sibu...ditempatkan mengajar di pendalaman Mukah kawasan Daroo...nama tempat pun aku tak pernah dengar...tapi aku tau..jauh tempat tu...

dulu masa dia belajar kat Unimas...aku tak kesah sgt..sebab aku tau "U" di Malaysia ni mmg selesa tapi dah kena mengajar..masuk kawasan pendalaman lak tu...itu yg membimbangkan aku...

Adik aku ni mmg suka berdikari...semua dia nak cuba..sebab tu dulu masa kecik..selalu jatuh...aktiviti dia semua lasak2...sungguhpun gitu..otak bergeliga...cerdik kepala dia ni...sebab tu..exam semua dia score...

Aku berharap sgt dia semakin tabah...sabar..melalui kehidupan kat sana nnt...bukan ape..lama gak dia lepak kat umah...nak ape semua ada...bgn tido je terus hadap laptop..maid dah buat semua perihal keje umah...hujung minggu mesti terjah Jusco...kat sana takde semua tu...kena sabarrrr..byk2..kena pandai bawak diri...jgn sombong2...hati2 dlm setiap bicara dan perlakuan...

kat sana nnt jgn sesekali tinggal solat, mohon doa kepada Allah..supaya pelihara keselamatan dan kesejahteraan...and....

I proud because you my sister ...take care....

No comments: