KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, March 25, 2009

Balik Kg, Melaka...last part...Mc Value Lunch!

ahad...nak balik sudah..!
settle semua keje..maklum la kenduri kan...umah tunggang langgang...mak aku siap warning..."sape2 nak balik tu..sila jadikan umah seperti sedia kala"

aku pun ape lagi..plan nak balik pg sebab asben aku ada hal...aku ajak bibik cepat2 tolong aku susun ape yg patut..kul 11 pagi baru le aku bertolak balik.....

aku rasa sepanjang aku selalu balik kg ni...kali ni antara terawal aku balik umah..selalunye..kalau tak malam tak sah! mak aku dok risau2 sebab kitaorg tak lunch lagi..padahal dia taktau..aku kejar masa untuk.......
MC VALUE LUNCH....(heheeh, derhakakah aku!) Kebetulah kan...
Favourite aku Fillet-O-Fish...dan asben double cheese burger....hanya rm5.95..sehingga kul 3 je...dah lalu depan RnR Damansara tu..so, singgahlah jap...(ampun mak ye)..kyra..aku orderkan dia bubur nasi jelah ye..
kyra tido lak masa ni...selamat lah aku dapat makan dengan aman...
asben : "best lak lunch ni...murah lak tu"
aku : "setuju-setuju, bila2 nnt gi KL sebelum kul 3...tau"
asben : takyah gi KL...bila balik kg tu...nak balik umah kena kuar awal pagi mcm tadilah..."
aku : "huh...NO!"

hakikatnya...takde maknenye pasal mcd ni buat aku nak cepat2 balik umah....lebih nikmat makan masakan mak aku...setakat mcd..bila2 pun boleh kan..!

No comments: