KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, March 25, 2009

Balik Kg, Melaka...part 3...Super Cowboy!

sape org melaka....mesti tau tempat ni...
lepas kenduri...cepat2 aku dgn asben menjalankan tugas masing2..sebab sebelah malamnye aku kena pegi kat super cowboy...bukan nak tunggang kuda...tak kuda pun kat situ...

majlis adik ipar aku..2/5 ni...aku ingat aku sponsor buah tangan utk kanak-kanak je..so..kat cowboy ni sgt murah...dia mcm ala2 wholesale la.....
korang nampak tak keropok2 tu..sebungkus tu ada 50 bungkus kecik2..harga dia..rm3.95, maknanya sebungkus kecik tu cuma 8 sen sahaja..tak sampai 10sen tau...very the murah!
byk giler aku borong...mewahlah budak2 yg dtg kenduri tu nnt...keropok ada, gula2 lolly pop, coklat apollo dan kek apollo...kos semuanya..tak sampai rm 150...murah kan...! aku bajet budak2 yg dtg kenduri tu nnt 300 org...
Publish Post
sape2 nak memborong..silalah ke super cowboy!

2 comments:

Faradilawati said...

kalau COWBOY tu bukak kat tanjong nih ble le kite buat bisnes hamper / doorgift plak hehehe

Anonymous said...

ooo..kmah ingatkan apa cowboy tuh..tertanya-tanya gak bila asyik npk signboard dia kat melaka hr tuh