KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, March 2, 2009

Seterusnye ke The Mines pulak...

lepas nilai 3...lepak umah mama....kita teruskan perjalanan ke The Mines...wajib pegi sebab dah dekat...
tujuan yg utama..nak cari baju kyra...tapi kat poney takde sale..so, jgn haraplah aku nak beli kat situ...posing bolehlah...hahahha dan aku yakin, kalau seseorang tu membeli dia takkan berposing sedemikian rupa..
si bakal pengantin sibuk mencari aksesori...(alamak, lupalah pasal kes gelang dan budak cina tu...kalau buat n3 gerenti best!) dan...penat dah berjalan...kitaorg pun masuk giant jap...carilah mainan / brg2 ape yg patut...
ni laki sape...cepattt...sila tutup muka...! dia teringin nak beli utk anak dia...ade ke dia yg test...pastu boleh ckp...tak elok benda ni..lenguh kaki...hadoooii...suruh le anak tu yg test....penin2...
haaa..mcm tulah...anak yg test..kalau dia suka barulah boleh beli...ni kalau org besar yg test...mmg laa...
kyra dan acu dia tak habis2 pose dgn cermin mata tu...minat betul kyra..sanggup tak bukak2...nak beli...ooo..nntlah dulu ye...RM19.90 tu...sekejap je dia pakai tu...dah boring nnt dia humban je...
acu masih dlm usaha suruh aku belikan gak...ooo tidak..ya allah, kuatkan iman aku...
tiba2 aku rasa mendidih..sgt geram..rasa nak hamun je...kenapa...? sebab stroller baby ni la...aku dok servey sana sini nak cari yg murah...dan dah beli pun...aku ingat aku beli murah..kat sini lagi murah...hampeh betul..terkena gak..

oklah..habis round kat the mines...kitaorg pun balik..ingatkan dah boleh rehat..sampai umah kak yang (kak ipar aku) dia ajak keluar lagi pi carefour lak...kul 9 sampai kul 11...dan korang rasa...aku mandi kul brape..? hehehe...sila abaikan soalan itu...

takleh nak snap pic lagi..battery hp aku dah weak..kalau hp pun boleh weak..aku apetah lg...

1 comment:

Suki Cida said...

hoho... ko ni... turun tak bagi tahu lagi...haizzzz... ko tak mo jumpa aku eh?!