KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, March 2, 2009

ke rumah mama...my biras...

dah penat bershopping bagai...kami semua singgah umah mama...serius..aku taktau nama dia....yg aku tau..semua peringkat dari anak sampai ke opah...panggil dia mama....

mama is my biras...abg ipar aku punya kakak...sgt baik diaorg ni...satu famili baik...sampai2 kami di jamu yong tau fu yg sgt superb...hishh..korang, agak2 la aku nak snap pic..umah org tu...!

ok, jgn tak caya...adalah 1 - 2 pic yg aku sempat snap...
yg baju hijau tu mama, yg baju oren tu baba dan yg berdiri tu abg amir - anak diaorg..merangkap anak saudara aku...semuanya ramah2 belaka..(agak2 korang diaorg ni tgk tak blog aku...ya ampunn mama, ni semua angkara blog! gambar curi ni) yg aku tau asben mama atau lebih mesra panggilan baba org kuat UMNO..so, dont play2 okkkkk....
kyra suka sgt la umah luas...tetiba jadi buah hati mama...dpt mcm2...pandai betul amik hati org...
serius, rasa mcm taknak balik...
thank u mama, baba & abg amir...sgt happy..jgn risau...konfem kami akan dtg lg...

No comments: