KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, March 2, 2009

wahhh..tak sangka..kena tag dengan mama ezureen....pasal wallet...hah..wallet...malulah pulak..wallet kita buruk...dah berapa tahun tak tukar ye..? mmmmm...rasa2nya dah 3 tahun tak tukar...kalau ada komen2 kata wallet aku buruk...dengan pantas aku akan tukar baru..hahahahah

1. snap the picture of both inner and outer of your wallet

outer
inner

2. introduse your wallet brand, price and where you bought it

brand : Leno
Price : RM 29.90 ( harga ahli cuma RM 24.00 ajooo..)
where u bought : Stokis Leno, Tg Malim

3. take out whatever inside your wallet

takde ape yg menarik pun...jom layan jap...ape yg ada...
  1. actually atm kad aku ada 3 jenis je dan 1 kad kredit (sucikan aku sebab tak byk hutang, hehehe)...Maybank..(untuk akaun gaji), bank islam (untuk claim2), BCB (akaun sewa umah)..dan kad kredit Eon Bank...Kalau mama ezureen lama tak guna, aku lak...lamanye guna kad ni...hahaha
  2. kad nikah (senang dlm bentuk kad ni..takyah bawak sijil), IC dan lesen memandu
  3. kad2 shopping ni...kdg2 hanya perhiasan wallet aku je..yg aku selalu guna...Jusco, TF Value dan Hytex (aku rasa semua ibu2 ada kad ni la)..yg lain2 tu mcm sogo, UO Ocean dan the store
  4. Kad2 ahli Avon, Nutrimetic dan Zhulian
  5. duit..mmg malang betullah..masa buat n3 ni..duit aku tinggal RM 11.80 je..arrgghh..malunye
**aku paling tak suka simpan resit/business card dlm wallet aku..

4. Snap a picture with your wallet with your self
ya ammmpun...kena pose dengan wallet sendiri...sepantas kilat aku rasa nak tukar wallet baru....

5. Tagged another person
  1. Suki Cida
  2. Suri Superstar
  3. mulan @ ujie
  4. Fealize


No comments: