KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, March 2, 2009

misi mencari brg2 perkahwinan Mizah...

paham tak tajuk entry ni....
sape kenal mizah...angkat tangan....!
nilah dia....dah besar dah dia ni...sape2 yg rapat dgn aku...kenal lah dia ni..dia ni lah adik ipar aku..anak bongsu mak mertua aku...ish..ish..dan sape2 yg dah baca entry aku sampai habis..dia ni lah tuan punya d'oshin hair n beauty yg pernah menjalankan operasi salonnya dia umah aku...skang dah ada salon sendiri...kelaaaasssssssss gitu!

sibuk2 menjalankan perniagaan..tup-tup kata nak kawen....nak kawen?...kawen..kawen...so, mak mertua aku dgn dia dtg KL..nak cari brg2 kawen...bunga telor, beg kertas, aksesori dan mcm2 lagi..so, kita mulakan misi...jommm..

destinasi pertama ke...nilai 3
mula2 cadang nak ke jalan TAR je..tapi malas nak berasak2 kat sana..so, kita pi nilai 3 je...actually takde masa sebenarnya nak snap pic ni...sebab mata aku jadi kelabu asap...hahahah dok tgk brg2 kat sana...
mulakan operasi...cari beg kertas tu...
kebetulan skang tgh sale..so, right time kami sampai...pastu cari bunga telor pastu cari itu, ini...vaaahhhh..meriah bershopping! sambil bershopping kita pose dulu..
dari kiri...kyra, my asben dan ayahchik @ adik ipar aku...aku kompius, nape adik lebih tinggi dr abg... cuba tgk kyra... hobi terbaru....suka sgt pakai cermin mata..
dan kami pun bergaya sakan di sana...
dan pose lagi...
dan inilah the greatest mother in law...
aku sgt rambang mata...takleh nak pilih dah...org lain nak kawen..aku lak yg sakit kepala...ape kes..?
entry seterusnya...selepas ini....

No comments: