KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, April 6, 2009

hujung minggu ku yang hambarrr...

Actually, aku takde citer yg nak share kat n3 baru ni..
jumaat lepas, aku mc...demam...melarat2 sampai ahad...demam selsema...asyik nak tido je...nak2 hari jumaat tu...cam takde tulang belakang je tau..asyik nak baring je

hari sabtu, aku gagahkan jugak diri kemas umah dan masak..pastu tido balik..kepala berdenyut2..badan sengal, lenguh...kul 5 petang baru rasa segar...nak kuar jalan2 tersgtla malasnye..so, tgk tv jelah...

demam tetap demam...tapi hati berkobar2 nak tgk konsert AF..paling memualkan bila lagu pompuan org laki nyanyi...tak suka! merosakkan keindahan lagu penyanyi kesayangan aku...kecuali pelajar AF Hafiz...dia mmg best!

aku nak amik kesempatan utk mengkritik pelajar2 ni...
Aishah : ok budak ni..cuma gaya mcm org tak betul tu tak sesuai laaa...
Akim : budak2 kan...lgsg tak menarik minat aku...tak boleh blah final mamat ni...
Claudia : mcm dayang nurfaizah...makin org ckp sama..makin dia buat2..nyampah!
Sidi : hancusss mamat ni...cepat2 lah keluar ye...
Qhaud : tak best! tak hensem!
Aril : POYO....!!!1 bukan best pun!
Isma : Aku minat dia..cuma..buat2lah cara dah anak 5 yeee...
Yazid : EEEi, geli...! nyanyi pun hampess...boleh ke popular lepas ni???
Hafiz : yesss..i like! i folo! tak hensem pun takpe..janji bagus..ada ciri nak jadi superstar..!

utk Rubisa dan Zizi....very sad for her...

Zizi : patutnye keluar minggu depan!
Rubisa : mmg patut keluar pun..ngada2!

** pastu aku nak kritik pasal cikgu2 diaorg tu...OVER sgt..nak2 Ida Nerina tu...ntah ape2 je..melompat2...dan tindakan Cikgu Fatty dgn Cikgu Siti Hajar menjawab2 kritikan dari pengkritik tu sgtla tak patut! kalau taknak dikritik takyahlah panggil pengkritik tu..kecoh je lebey!

ok..stop pasal AF...harap minggu depan lagu best2!

habis AF...aku lak kena temankan laki aku tgk midnite..TV ajo...best lak movie malam tu...pasal polis yg frust kematian isteri dia..dan bla..bla..bla...best laa..tak sia2 berjaga sampai kul 3 am...

esok nak bangun mata lekit..mcm ada gam..mau tak mau..kena bagun gak..sebab anak dara ku dah segar bugar ajak main2 kat laman umah...so, ikut jelah...

pastu selsema ku kembali menyerang...sakit lak kepala..then tido lagi...tido lagi..tido lagi sampai le sedar2...dah malam..esok dah nak keje...dan tak lupa..aku sempat menghabiskan masa tgk citer Mr. Badul..kul 3 ptg tu...kahkahkah..lawak dulu2...kelakar gak..tapi kdg2 mcm hampeh gak..

oklah...jom layan lagu ni..aku ni mmg minat siti...so, layan jelah ye..aku jatuh cinta bila dgr hafiz nyanyi...best lagu ni...




Betapa engkau menyintai
Agungkan aku bagai seorang puteri
Selalu kau puja diriku ini
Melayang aku tak memijak bumi

Namum terkadang ku rasakan
Apakah sikapmu tak melebihan
Bukan sekilaunya batu permata

Marilah bersama jalani
Cinta kita apa adanya
Saling mengerti dan sudi menerimanya
Kita manusia biasa
Marilah menjaga kesucian
Cinta rahmat yang kuasa
Saling berpadu hati untuk berdua
Dalam dakapan mesra

Nikmati suka berbagai duka
Seiringan denganmu aku bahgia
Genggam jemari dan bahagia
Setia selamanya sampai akhir nanti


** Cantik tu siti nurhaliza malam konsert tu...kritikan dia pun bagus2...i like! **

No comments: