KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, April 8, 2009

Kyra @ Taska UPSI

Salah satu azam aku untuk tahun 2009...hantar kyra ke taska...terlaksana...

byk gak perubahan dok taska dgn dok umah pengasuh...antaranya...dah pandai bawak diri, pandai kenal brg sendiri, selalu demam, asyik selsema/batuk..dan mcm2 lagi...biasalah, taska kan...bukan ngadap anak kita sorang...so, tawakal jelah!

so, petang semalam, di saat aku kebosanan mengadap keje yg tak habis2...adalah member aku ni lieza mmg nama sebenar....send pic2 kyra kat taska...so, jom layan jap...
macam-macam aksi kan...di entry ni aku dedikasikan penghargaan dan terima kasih byk2 utk pengasuh kyra yang menjaga dan mendidik semua anak2 kat situ dengan penuh mesra dan sabar..maklumla, jaga budak2..bukan sorang kan..so, mcm2 kerenah lah..mmg menguji kesabaran...

dan untuk lieza, tq byk2 send pic ni...prihatin betul dia..terima kasih daun keladi...kalau ada lagi..send2 lah lagi kat aku ye...
ok, inilah dia lieza tu...sape2 nak komen tanya no.hp/nak berkenalan dengan dia adalah tidak dilayan sebab dia dah ada 2 hero, asben dia dgn anak dia...mmg takleh kacau lagi...k...

**adakah dia rasa glamour bila ada pic dia kat blog aku??? **

1 comment:

MaDaM LiEzA said...

hu hu glamer le aku........ he he terima aksih mempromote kan muka kami satu family....