KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, May 4, 2009

Alhamdulillah, semua dah selesai..!

kebelakangan ni aku dan asben sgt bz...lebih2 lagi asben..dok memikirkan tentang kenduri kawin adik perempuan dia...dan sekarang..segalanya dah selesai dengan sempurnanya...ALHAMDULILLAH...

dalam masa yg sama..opah pun tengah sakit kuat...mcm2 andaian dan teori bermain dikepala kami semua...namun, syukur kepada Allah...memudahkan segala urusan...

Aku, selama 4 hari duduk di kg...membuat persiapan mengikut apa yang termampu...namun, tak hairan le..org2 kg begitu bersungguh2 membantu..dan itu sgt byk memudahkan perjalanan majlis..TERIMA KASIH SEMUA...

sedikit pic untuk kita share bersama...tak sempat aku nak snap sendiri guna kamera aku sendiri..korang pikir aku asyik teringat blog je ke masa majlis ni...byk keje ooo..aku...dgn kyra yg sgt lasak itu...aduuiisshh...
ni anak sape ni..masyaallah..comelnye...comel dan comot satu pakej je kyra masa ni..mmg takleh handle dah..tapi dia jadi gak flower girl 10 second je..terpinga2 dia..
dan..yg paling seronok sekali..sesi membuli ahli keluarga baru...kehkehkeh..sila berguling2 gelakkan dia..."jadi raja hanya sehari saje ye...! dah nama pun jadi raja sehari..so, sehari jelah !"
sesi basuh periuk...! padan muka! wakakakakakaka!

banyak lagi gambar2 yg perlu ditepek disini..gambar pakai inai, gambar potong kek, gambar kugiran..dan banyak lagi...korang semua tunggu jelah..hari2 jenguk blog aku..ye!

P/S: Terima kasih gak kat member2 aku yg byk bagi support/sponsor/idea dan hadiah..esp: kak ann, ujie dan suami, huda dan suami, ita dan kak sha...terima kasih tak terhingga..pjg umur bolehlah tolong lagi...!..oh ye, huda sampai gak umah mak mertua aku...jauh tu...tapi aku tau..dia mmg suka jalan!..ehehehhehe

No comments: