KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, May 13, 2009

Lamanyeee tak update!

Ya ampunnn...naik bersawang blog aku ni....tak update !!!!! aku bukan malas, tapi....

sorilah korang..lately...aku agak kebusy'an...utk makluman korang aku masih belum ada laptop sendiri...apetah lagi broandband..semua kena KIV..gara2 gawat ni..so, aku berblogging hanya di opis time takde keje..

dan untuk makluman korang gak..minggu lepas aku bercuti pjg...lepas je selesai majlis kawen mizah (adik ipar aku)...3 hari lepas tu Opah lak meninggal dunia...so, pinggan mangkuk yg tak kemas lagi terus je buat tahlil..perasaan..mmm..taktau nak ckp le...penat bukan main..tapi alhamdulillah, semuanya dah selesai...ALFATIHAH untuk Opah..semoga roh opah dicucuri rahmatNYA...dan dikesempatan ini..aku amat kagum pada mak mertua aku yang selama ini sgt kuat semangat, tabah dan sabar menjaga opah..cuma dia terkilan bila saat2 akhir opah pergi..dia takde disisi opah..Tuhan menentukan segalanya..apepun aku yakin, jasa baik dan pengorbanan mak menjaga Opah pasti dibalas olehNya...INSYAALLAH..

masuk2 je opis...haaaaa! kejammmm....! keje menimbun menunggu aku...! oh dunia...! sabar jelah...bukak sebutharga, tutup sebutharga, kertas pertimbangan, report...semua memanggil2..apekan daya, aku hanya manusia biasa..! terima jelah...

so, ada masa lapang ni (sila tau semua..aku berblogging time takde keje ok..!)..aku upload sikit pic kawen mizah yg ada kat handphone dia...dan alhamdulillah..mizah pun nampak bahagia sekarang disamping suami tercinta...semoga ianya berkekalanlah ye...

pic masa nikah...

pic masa bersanding / hari langsung

pic masa upacara memotong kek dan bukak hadiah

hantaran dari pihak perempuan ke lelaki..

hantaran dari pihak lelaki ke perempuan...

haaa....tu je dulu ye...nnt aku upload lagi...CD dari photographer tak dpt lagi..dah dpt nnt aku update lagi ye...

1 comment:

Suki Cida said...

sweet tapi asal suaminya tak pakai baju pengantin? :o

terkejut aku sekejap di sini