KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, June 25, 2009

Selamat Hari Bapa....

Ya Ampunnn...aku ketinggalan lagi...

sekalung rasa bangga dan kasihnye...aku nak ucapkan..selamat hari bapa utk Abah tercintaa.....Haji Mohd Hashim Bin Haji Mohamad...selaku seorang bapa yg sgt dikasihi...

Abah...no one can replace u...
  • aku selalu mengharap nasihat dari abah
  • bila susah hati, tertekan...aku mesti teringat kat abah
  • aku nak asben aku jadi mcm abah
  • mesti ada simpanan dan harta, itu nasihat abah
  • share hobi dengan abah, melancong!
  • nak ikut cara abah....kuat semangat!
  • selalu rindu dengan lawak jenaka abah
  • suka bila abah puji aku...
  • Abah menjadi rujukan pertama aku..abah byk pengalaman yg berharga
dan byk lagi...semuanya yg terbaik dari Abah...terima kasih abah...atas segala2nya...!

teristimewa utk abang kandung ALONG aku dan abang ipar aku ABANG BURN...SELAMAT HARI BAPA...
semoga uall cekal membina keluarga yg bahagia bersama isteri dan anak2 tercinta....

tak lupa untuk biras aku, ABG ASRI, ABG ANDI dan adik ipar aku..MATNI...jadilah seorang bapa yg mithali...

DAN TERISTIMEWA UNTUK....
asben tercinta...terima kasih atas kasih sayang, kesabaran dan pengorbanan...ini semua demi kebahagiaan kita....terima kasih atas segala2nya...

SELAMAT HARI BAPA

No comments: