KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, June 23, 2009

Tunggu yeee.....

sori geng...aku lama tak update...takleh lah update skang ni...tgh bz sgt2 ni...feel dah ok tapi kena gak amik hati boss aku..aku taknaklah sampai nnt blogging ni jadi isu lak kan...

keje tetap keje...

korang2 doakanlah aku murah rezeki...cepat2 beli lappy dan broadband sendiri...

ekceli aku byk citer nak share..kesah aku balik kg aku pun tak citer lagi...korang tunggu jelah ye...ada masa aku cepat2 update n3 baru...! ataupun dpt hadiah N97...ahakss..! harap maklum..besday aku 11 julai okkkk...!

motip pic di atas??? mmm...bilalah rambut anak dara aku ni nak pjg..semalam abah dia sgtlah rimas dgn rambut dia yg tebal tu..lalu dipotong..! sedih gak..tapi nak buat mcm mana..kyra taknak ikat...abah dah warning byk kali...lastnye...semalam..zasss ke hair asia style...cian kyra...! dah mcm boy! nnt aku masukkan pic terbaru kyra ye...

tatatititutu...!

1 comment:

joijoi80 said...

notebook dah murah dah... xbli broadband pun xper janji pakai line celcom dengan ader hpone bermodem cukupla.. skrgni saya pakai sms ajer utk on internet. rm6 untuk 24 jam.cukupla untuk hari minggu update blog.. time tu jer free.. cukup mudah dgn celcom.. ahakss promote celcom plak...