KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, July 10, 2009

i'm 29 years old...ahakkksss!

11 julai 2009 is my...birthday...!

Birthday Myspace Graphics


makkkkk aii....tahun depan aku 30 tahun ke...??? mcm tak caya je...
aku bersyukur sgt di saat ini aku dlm kehidupan yg sgt bahagia...

  • semoga Allah memberkati kehidupan aku dan keluarga
  • semoga kasih sayang antara aku, suami dan anak bertambah2 erat
  • Semoga Allah memberikan kesihatan yg baik
  • Semoga Allah memberikan ruang rezeki yg lebih luas lagi.....
tak lupa aku nak wish happy besday kat adik ipar aku, miza...mmmm, kami berkongsi tarikh lahir yg sama...

HAPPY BIRTHDAY TO ME...!


2 comments:

Sang Lelabah said...

Allah Selamatkan Kamu..
Allah Selamatkan Kamu..
Allah Selamatkan MahaSayang,
ALLAH SELAMATKAN KAMU......!!!

Happy 29th birthday!
Semoga panjang umur, murah rezeki & senantiasa dilimpahi sinar2 kebahagiaan.
Amin.

KOALAJEPONG said...

bee..hepi besday...semoga rezeki ko makin melimpah ruah...nt leh beli lg tuperware ngam aku...muahahha...amin