KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, July 8, 2009

Perubahan Mereka...:)

Sajelah aku nak citer pasal anak-anak buah aku ni...aku baru ada 4 org anak buah...belum ramai lagi..masuk anak aku, kyra...maknanya mak dgn abah ada 5 org cucu...peruntukan duit raya mmg tak membebankanlah kan...tapi sebelah asben aku ada 10 org...

walaupun tak ramai anak buah aku tu...nak jumpa selalu mmg payah, aku mmg selalu balik kg..tapi diaorg lak tak balik..so, bila aku balik haritu...perubahan mereka..masyaAllah...memberangsangkan!

kita mulakan dengan si kakak aka nurul Atiqah...anak no.1 kakak aku...
bila aku nak snap pic dia...dia kata kat aku..."uda, snap dari pinggang ke atas je ye...." wahhh...pandai cover body skang ko yek! dah umur 12 tahun pun...tahap kerajinan: kena suruh baru nak buat...selalu bikin aku hangeeennnnnn je....!

yang ni...muhammad...aka muhammad zaki ashraff..anak no.2 kakak aku gak..(maybe yg bongsu ni kot)
dia ni fanatic ben10...asyik citer pasal ben10...baju2 semua ben10...tapi bila ajak tgk wayang pilih citer jangan pandang belakang congkak...pening-pening! tahap kerajinan : mmg rajin tapi kalau suruh cari mmg tak pernah jumpa!

yang ni...Aqil aka Muhammad Aqil Hadi...anak no.1 abang aku...
mmg comel dia ni....badan dia gebu sgt....sedap buat cubit2...aku kalau dapat dia...aku peluk kuat2 sambil tangan merayap cubit dia...baru 4 tahun...tahap kerajinan : dia buat dekkk je bila kita suruh tau...! budak2 kan...biasalah tu...

yang ini...Afiq aka Muhammad Afiq Iskandar...anak no.2 abang aku...wahhh...2-2 hero anak abang aku ni...
belum setahun lagi...boleh tahan lasak...sepanjang dok lepakkat umah jarang2 dengar dia nangis...abang dia lagi byk ragam...dia ni baik...uuiiisshhh, gigi jarang laaa....kehkehkeh..tapi comel je bila dia merangkak...atok ckp mcm komando..nak ke jadi komando, takmo lah kan..!

dannn...yg ini..kyra...anak aku....Nur Kyra Mardiha...
sudah berumur 1 tahun 8 bulan...tahap kerajinan : mmg rajin....rajin buat sepah je...! perubahan dia skang makin ngada2..maybe selalu demam kan..bila demamkan asyik berperap je..bila dah sihat pun terbawak2lah perangai tu...dah mula nak berckp...tapi dlm bahasa dia laa...heheheh

aku bersyukur dengan perubahan semua...Alhamdulillah...diaorg nilah yg mewarnai lagi kehidupan mak abah aku...dan ini lah kebahagian famili aku...!

P/S : aku takde kesempatan lagi nak snap pic semua anak buah asben aku...harap2 dptlah buat n3 utk diaorg gak..aku syg sama je..tak kira famili sendiri @ famili mertua....

No comments: