KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, July 13, 2009

My Birthday!

saje je nak share dgn korang pasal besday aku...

asben ckp..sambutan ala kadar tapi ada makna...

so, 11 julai kebetulan hari sabtu, so...besday hanya dirumah....asben lak keje hari tu...kononnya!

mula2...dia bawak balik kek...cantik kek tu...sedap ke tak...???? sedapppppppppppppppp....
hehehehhe...hanya tangan je nampak potong kek...asben tak mengizinkan aku letak pic tak pakai tudung....so, korang nampak kan...aku kat situ...hahahaha byg2 je....

pastu asben aku ckp..pi lah amik brg kat dlm keta...kebetulan aku suruh dia beli ayam, sayur utk nak masak haritu...so, aku pun pegilah kat keta...

satu brg pun aku tak nampak..

aku : " abg beli tak ayam semua tu"
asben : "tak...dah habis..."
aku " laaa...yg pi pasar tghari tu nape...ni nak msk ape ni"
asben : " pi je amik brg dlm keta tu......"

waaahhhh...dlm hati berdebar2 ni...asben beli ape yek..???

yeayeayea.....yabedabedu......ada present la....
tgk box ni..takde reben, tak berbalut..huh, dasar lelaki sejati!

cantik tak korang....wakakakak...cantik...korang nak kata ape, pedulik laa....tapi aku tetap kata cantik! dannnn....
coklat kinder bueno...sebenarnya coklat ni dia ikat2 cantik...tapi kyra dah rentap dulu sebelum sempat aku snap pic tu....
cantik kan....waaa...aku suka!
dah seronok2 mcm tu lupa lak pasal makan..."nak makan ape hari ni.., nak masak ke?"
asben : " hai, dah besday u takkan u nak masak...kita makan luar je.."

fuyooo...mmg sayang gilerlah kat u.....pastu aku pun mcm lipas le bersiap, siapkan anak...nak pi jalan2...

sorilah pd mereka yg tak suka entry mcm ni..aku takat nak share je..kalau tak sudi, ignore jelah...kalau aku saje2 jumpa korang pastu citer pasal laki aku itu ini, bg hadiah...korang mesti sound "ade aku kesah????"....kan!

ada citer lawak dihari jadi ku ini....

aku call semua famili aku yg guna 012 @ 017 sebab haritu maxis bg free da....aku pun tak hengat call sana sini...sekali tu aku call member aku ujie...

aku : jie, hari ni besday aku...
ujie : ooo..yeke, selamat hari jadi, blablabla....
aku, : tulah aku call ko ni..sebab free....
ujie : oo..ko dpt ape special..
aku : takde apepun...
ujie : belum lagilah tu...

tiba2 talian putus...tut....tut..tut..pastu ujie call balik....."b, aku dah tukar line celcom..no. je guna 012....

wadduuhhh...!...cepat2 aku check balance...baki kredit RM 0.32 je yg tinggal...terkena gak aku...! lepas kejadian tu...aku hanya call mak, asben dan kakak aku je..!


2 comments:

-: Fara_Lan :- said...

Happy birthday 2u.. Moga berbahagia disamping keluarga tercinta

joijoi80 said...

happy birthday.. may god bless u..