KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, July 14, 2009

Selamat Pengantin Baru...Syifa

Dah seminggu...barulah aku terhegeh2 nak update pasal ni...ape daaaa.....uiikk..aku bz laa....

4/7 lepas...aku ada jemputan dari sepupu asben aku...kenduri kawin anak dia...Syifa...di Shah Alam....oowwhh, kalau Syifa ada baby nnt, kira asben aku dah boleh digelar datok lah kan...ahahkkss...!

Majlis tu diadakan di Shah Alam..ntah ape ntah nama dewan tu..tapi senang la nak cari sebab dekat dengan masjid Shah Alam...

majlis ni ada tema...tema black and white.! cantik..i like!
ni pelamin dia...eeeiisshh, rasa tak puas2 nak hadap pengantin tu...jauh daa...nak snap pic pun susah tau...aku tgk hanya kameraman je yg dekat snap pic diaorg..segan le aku nak pi dekat2..
inilah rombongan dari org sebelah...dari terengganu...
korang teka mana pengantin lakinya...???? mestilah yg laki tu kan...so, simple lah..tak nampak mcm pengantin pungggg.....
mula berarak..
comelnye flower girl tu...
ada aksi silat..
sorilah pic semua tak jelas...kamera hp je....hanya utk blog aku...
kebetulan pengantin perempuan lalu depan aku...dptlah aku snap pic ni...
yang baju hitam putih tu...tentu2lah mak pengantin...seronoknye dpt menantu sulong yee....
pic aku, asben dan kyra yg tidak menepati tema...hanya kyra je..itupun hanya white..black tarak..!
semua org berpusu2 nak snap pic pengantin...so, inilah pic kami 3 beranak yg disnap sendiri...huhuhu...
souviner...chopstik???? mmg lain dari yg lain..
errkk..sape ni...??? rasanya kalau nak tumpang pelamin...boleh lagi tu..! cian dia..penat ye...layan org! blaja2lah cara nak jadi mak dan bapak pengantin...heehheeh...

ok, selamat pengantin baru untuk syifa dan suami...semoga berbahagia hingga ke akhir hayat!

No comments: