KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, September 4, 2009

Kalau dah anak pompuan tu kan.....

ni saje nak citer pasal anak dara aku ni..umur dia baru 1 tahun 10 bulan...tapi ya rabbi....kuatnye melarammm...lipstik aku takyah citer la..bukan main dia melayak...bukan kat bibir dia je dia pakai...habis sampai kat anak2 patung, bear, habis merah2 bibir..tak cukup situ...sampai kelantai, dinding semua berlipstik...

mujurla aku ni tak suka bermake up...aku tak selesa ..lipstik tu pun sebab terpaksa...

aku balik kg MIL baru2 ni...kyra semacam je tengok mak2 sedara dia bermake up...pantang org tu dok depan cermin..dia dtg...bukan main lagi!
pakai eye shadow...
pakai lipstik
ape lagi dia nak pakai tu...
huh...lagii....
lepas pakai semua tu mulalah gedik semacam....iisshh...mcm ni ke anak pompuan..jenuh mcm ni...asben tgk aksi kyra dan-dan tu ckp...
"amboi, melaram sakan..dah besar nnt taknak pakai tudung siap la kamu!"
"kyra, tak cantik la makeup2 mcm tu...mama suka lagi kyra mcm ni...kan lagi comel.."

No comments: