KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, September 28, 2009

Rambut Raya...

mmmm...dgn semangat berkobar2 nak update citer raya....saya mulakan dengan kisah rambut raya...bukan rambut saya...bukan juga rambut suami saya...tapi citer pasal rambut anak saya, kyra...!

almaklumlaa....mak sedara kaki stylo rambut...habis digodamnye rambut anak saya...tapi saya tak kesah...asal elok..saya ok je!

petang nak raya tu...saya ingat saya nak pi melaram buat rambut...walaupun saya bertudung tapi rambut saya terbela...saya suka bab2 rambut ni...6 bulan sekali saya akan rebonding rambut, sebulan sekali saya akan treatment rambut...kdg2 saya highlight rambut..semuanya hanya utk tatapan suami saya...

tapi disebabkan sgt sibuk petang raya tu..saya lupakan hasrat bab2 rambut ni...tapi..kyra kenalah pi potong rambut..kalau tak...dah mcm helmet je...dan hasilnye...!~
ni bahagian depan...
di bahagian belakang...
ni bahagian tepi...
dan inilah rupa kyra di pagi raya..sangat stylo...
semua org tanya...."kecik2 dah stylo...senang ke potong rambut dia"

saya tak tau...masa saya tengah sibuk2 didapur...saya tak sedar bila anak saya pi salon...balik2 je saya tengok dah cantik...bila tgk cantik..saya suka laaa...!

No comments: