KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Sunday, September 27, 2009

Ucapan Hari Raya

Di kesempatan ini....
Saya, Siti Nurbaya a.k.a mahasayang bersama suami Mahathir dan anak tercinta Nur Kyra Mardiha ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk sekalian blogger, follower atau sesape saje yang sering mengikuti blog ini.

Jutaan Ampun dan Maaf andainya ada diantara bingkisan-bingkisan yang terdapat di blog ini pernah melukai hati mahupun menyinggung perasaan anda sekalian...Maaf dipinta...

kepada rakan2 taulan..yg jauh mahupun dekat..andai ada kata2 yg mengguris rasa...maafkanlah saya..sesungguhnya saya hanya insan biasa..kepada yang akan memandu..berhati2 dijalan raya...lakukan persiapan yg sebaiknya...dan yg mengikuti setia pengangkutan awam..jgn sampai ketinggalan...tak raya nnt...

Makan dan minum minta di halalkan..

Saya, suami, dan anak berharap hari raya kali ini akan menjadi kenangan anda yang paling berharga...

Nantikan entry saya akan dtg untuk mengetahui cerita hari raya saya...

semoga berjumpa lagi...

ikhlas, dari kami...sekeluarga...

Glitter Photos

p/s : kepada yang berkenaan, siap2 lah duit raya utk kyra ye...ahaks!

No comments: