KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, October 26, 2009

Jamuan Raya UPSI

uolls jgn dok ngada2 nak gelakkan saya ye..! saya ngaku saya ketinggalan update kesah ni..! saya tau raya dah habis...tapi saya tak kira, saya nak citer gak!

pasal jamuan raya yg lepas..anjuran upsi...bukan senang nak makan free...saya pi laaa...join sama..!
saya bersama kakak2 pejabat saya...makanan haritu best2 belaka..! tapi perut manusia..byk mana la boleh makan kan..lastnye...rasa2 jelah..! janji saya dpt rasa semua menu yg ada...!
tu asben saya....yg baju biru tu...ye...saya dok melaram baju raya...dia rileks je...pakai uniform..org beraya...dia pun beraya gak..tapi kena buat keje...
gigihkan...ye..suami saya mmg sgt gigih....

sape kata saya malu dgn keje asben saya...taklah..saya bangga dgn dia...kita ni manusia...bidang kita lain2...dia mahir kat situ...saya mahir part lain...alhamdulillah..hidup saya harmoni....yg penting gaji asben saya lebih tinggi dari saya...! berbaloi2...!



No comments: