KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, October 26, 2009

Lagu untuk mereka yg tgh sentap...!

lama saya tak update kan..!

skang ni...amalm hidup saya byk berubah...esp hari bekerja...kalau dulu sharp2 kul 5 saya mesti pi taska..amik anak saya...tapi sekarang...tidak lagi!

sharp kul 5, saya kena jumpa boss, amik report bank utk dijernalkan pada hari yg sama..gitu gini..kul 6 gak saya kuar opis...

asben dan anak pi main2 kat playground...tapi..asben kata kyra pun dah pandai boring main kat playground tu...jadinya..asben amik alternatif lain..bawak bola..main kat padang...!

berat jugak hati saya nak biarkan asben dgn anak tercinta begitu..tapi apakan daya...bak kata member2 opis saya..."dah ko janji taknak balik awal masa interview tu...kenalah tunaikan"

iye..saya akan tunaikan...tapi bukanlah janji saya tak balik awal lgsg...janji keje saya settle..saya baliklah...kalau dok melepuk kat opis takde keje pun takleh kan..habiskan karen kerajaan...not gud gitu!

alhamdulillah..syukur ya allah...! saya dapat asben yg sgt supportive...memahami saya, boleh bertolak ansur dan beri kebebasan saya bekerja TANPA tekanan...saya sgt sayangkan dia!

melalut lak! tujuan asal saya sebenarnya nak share dgn uolls yg saya hari ni mood jiwang...! saya tgk kat FB adik saya..dia share lagu ni...( saya rasa adik saya tgh gaduh2 fighting2 gitu dgn BF dia la...i think laaa..) best lak lirik dia..tapi lirik org frust laa...takpelah..uolls layan yek.. YANG PENTING...sila maklum..lirik ini takde kena mengena dgn saya...





No comments: