KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, November 20, 2009

Bertuah kawen dgn org perak..kononnya!

entry yg agak basi..

tapi kena publish gak..sebab nak menyatakan betapa saya bangga kawen dgn org perak...time2 musim buah ni...

sebelum mak mertua saya nak pi haji tu kan..saya balik kg...

sempat la ke dusun durian...

saya agak jakun di situ...
best giler durian kg ni...saya tiba2 mcm nak tamak je...!
hebat dusun ni tau...jalan sikit jumpa durian...jalan lagi..jumpa lagi...
isi2 durian ni..mmg mebeles...jenis yg isi tebal..biji dia kecikkk je..warna kuning emas lak tu..tak lembik sgt..pejal2 sikit..waaahhhh..mmg giler best! saya dok makan..saya ajak mak mertua saya makan lagi..dia tak berani makan byk..takut2 nnt meragam isi perut nak naik flight tu...ye tak ye gak kan...so, bahagian mak mertua tu...saya yg bedal!
dengan hp ditgn..saya dok snap sana sini..toleh kanan...asben bawak durian..toleh kiri mak mertua bawak durian....saya takleh dok lama laaa kat dusun tu...kena serang sang nyamuk...teruk tangan kaki semua...tobattt...
on the way dlm keta..saya bisik kat asben...cepat2 drive ye...bau durian ni..menusuk2 kat hidung...tak tahan lagiii.....!

No comments: