KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, December 31, 2009

Happy New Year...2010...

wahhh...tak sangka...rupanya dah masuk 2010...

New Years Comments at CommentHaven.com


HAPPY NEW YEAR TO ALL MY DEAR FRIEND....

saya rasa baru je update n3 happy new year, 2009....rupanya dah setahun n3 tu berlalu...ish..ish..ish...

apepun...saya sangat berpuas hati dan sangat2 bersyukur dengan hari-hari yang saya lalui sepanjang tahun 2009....banyak kenangan yg manis .... dan boleh dikatakan semuanya manis2 belaka...

........paling best........................@ 2009

1. saya naik pangkat....ni antara 10 azam saya utk tahun 2009.....alhamdulillah tercapai..!

2. Asben saya dapat APC...walaupun ini tuah dia...tapi saya sebagai isteri pun rasa sgt2 bersyukur, at least ada jugak pihak yg menghargai dia..

3. Mak, abah saya sihat......dan tahun ni juga diaorg bebas dari rekod masuk wad...ALHAMDULILLAH ya ALLAH...mudah2an, Allah peliharalah dan berilah kesihatan mak dan abah saya...berilah mereka kesenangan, kebahagian dan ketenangan sepanjang melalui hari-hari mereka...Abah saya selalu ingatkan saya, hanya Anak-anak yang akan berikan kebahagian dlm hidup mereka...dan saya janji, selagi mak dan ayah ada dimuka bumi ini...saya takkan sia-siakan mereka...dan Ya Allah, berilah saya kekuatan dlm menjalankan tanggungjawab saya sebagai Anak Mereka...

4. Mak Mertua saya selamat menunaikan ibadah haji...

5. Selain saya naik pangkat, adik dan kakak saya juga semakin berjaya dlm kerjaya diaorg...tahniah...!

6. Adik saya selamat bertunang...pada 11/12/2009...

7. Tg Malim semakin maju...ada pizza hut, ada Secret Recipe...

8. Saya dapat hadiah istimewa sempena besday dari asben...... seutas jam tangan...

9. Urusan nama kyra dari Nur Kyra Mardiha ke Nur Khaira Mardiha selesai!

10. The best is...ulangtahun perkahwinan ke 6 tahun..saya dapat...HP Nokia N97 dari asben ...mantappp beb!!!!!!!!!!!

.... a bit frust ..........@ 2009

1. Takde honeymoon tahun ni.....saya dan asben bz sepanjang tahun 2009....dah ada cadangan utk 2010...tapi dimana yaaaaaaaaaaaaaah!

2. Ada pihak terdekat yg telah mengguris hati dan perasaan saya...saya amat terasa dan perasaan terkilan ini membawa rajuk yg pjg...cuma saya tak kosar nak layan...sape2 yg perasan saya dah buat derkkkkk je dgn dia..maknanya...dialah orgnye! saya takmo komen pjg2 pasal ni...cuma...saya nak bgtau yg saya dah buat paling baik untuk dia...tapi dia taknak menghargai saya...mujurlah asben byk bg sokongan dan sgt memahami pasal ni...


....azam 2010....

1. nak tambah simpanan untuk famili, diri sendiri dan utk kyra

2. nak kuruskan badan....(carry forward dari tahun2 lepas)

3. nak majukan diri ... kalau ada peluang belajar maybe saya boleh pertimbangkan... tak kiralah untuk saya atau asben

4. Mudah2an saya boleh membahagiakan semua org...

5. sedaya upaya saya akan memastikan saya dan kawan2 sekolah dpt buat reunion....kat FB saya dah jumpa ramai kawan..sejak dari 1987 lagi....kalau berjayalah reunion..kumpulkan member2 sekolah...gerenti gempak punyoooooooooo...!

.........erti 2010 pada saya.........

saya masih isteri kepada en.mahathir b.mohamad tajudin, mama kepada nur khaira mardiha..dan kekal selamanya menjadi anak kepada hj.mohd hashim dan hjh jariah abdullah....kakak kepada siti nor'ain, adik kepada siti hazar dan en.rosli...ini sudah cukup menyempurnakan kehidupan saya...!

2010...mudah2an menjanjikan yg terbaik utk saya, tak kira bersama famili, kerjaya atau member2 semua...

kepada semua yg membaca n3 berjela2 ni..terima kaseh kerana tetap bersama saya, menilai dan memahami saya...mengikuti cerita2 suka duka saya sepanjang 2009...

utk 2010...saya tetap bersama blog saya...tetap menyimpan azam menjadi blogger yang tegar...! insyaallah..

saya hanya mampu berazam dan berusaha utk mencapai azam..tapi ALLAH A.W.T menentukan segala2nya...

selamat tahun baru dari saya, suami dan anak tercinta...
segala yg manis dijadikan kenangan dan yg pahit...jadikan peringatan..!

1 comment:

NeenaAnuar said...

Happy New Year to you & family Bee!! :))