KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Sunday, January 17, 2010

Alahai.......

untuk hari ini... saya semakin selesa berblogging...

dah ada laptop, streamix...dah cukup laaa...saya lebih berminat dgn wimax tapi area umah saya takde lagi...so, setakat beberapa hari ni...line streanix ok, so...saya hanya harapkan masa je....kalau ada lapang...alhamdulillah....dapatlah saya update blog ni setiap hari

untuk minggu ni..saya tak kemana...lepak2 umah kakak saya je kat Ampang..sambil tu dia ajak saya merayap ke plaza low yatt, giant...tesco...tapi tak shopping pun..jalan2 jeee...

ronda punya ronda kat low yat tu..tak sangka kakak saya terpengaruh gak...lastnye berderai duit dia..rm2k...beli desktop anak dia....hahaahhahah....

apepun..di awal tahun 2010 ni...saya ada byk berita gembira....rasa mcm nak share..tapi saya segan laa...nnt2la...saya pk kan...ok ke tak nak citer2 pasal berita gembira ni...

ok..nnt saya update lagi..ni tgh bersiap sedia nak menggosok sebakul baju keje...peeerrgghh...kuatkan iman ku ya Allah..!


3 comments:

joijoi80 said...

lamanya menghilang... dah ader lappy kan senang.. share la berita gembira tuh...

mama balqis said...

cayok2.. rajinnye kak b gosok bju keje sebakul.. share ler brite gembire ituwww

NeenaAnuar said...

ampang??? huhuhu.. ampang kat ner tu B?

selamat menggosok! *bende yg paling malas hamboo nak buek! ahaks!!*