KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, January 26, 2010

kenapa ada rasa mcm ni????

minggu ni saya tensen laaa....


dari semalam saya rasa mcm ni...penat, pening, serabut, rimas....


dah 2 malam tido mlm saya tak lena...dtg2 opis..keje!!!!!!!!!!!!!...ya rabbi...satu2 masalah dtg...


balik umah ingat nak rehat...kyra lak demam...merengek tak sudah2


rumah bersepah, bawak balik keje kat umah tak berusik pun....


mulalah rasa mcm nak naik angin jee....


pantang salah ckp sikit...muncung naik sedepa....


asben saya redha je layan kerenah anak ....tapi lama2 kesian gak saya tgk dia...dia pun penat gak..!


hujung minggu ni nak balik bota...dah lama sgt tak balik sana, sejak mak mertua saya balik haji haritu...


peeerrgghh....penat nyeeeeeeeeeee...!

kyraa...cepat2 la baik demam....jgnla buat mama susah hati.....kesian kat abah tu.....sabar je layan kerenah kyra!...plzzz..darling....cepat sihat ye...!
untuk asben terchinta...."inilah harga yg perlu dibayar bila kawen dgn saya...mood saya boleh berubah2....tak tentu masa....sabar2 jelah sayang...dan terima kasih kerana memahami...

p/s : malasnye nak menghadapi musim year end closing acoount....:(

No comments: