KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Saturday, January 30, 2010

Bersiaran lgsg dari Bouston...

waaahhh...gempak tajuk entry ni...

korang percaya ke tak....??? hakikatnya begitulah...sekelip mata saya dah berada disini...

eee...konfem korang tak caya....hehehehe

saya skang kat umah mak mertua saya....

dah lama sgt tak jumpa...

kat sini guna GPRS je...3G takde lagi...so, sgt lah terhegeh2

apepun...tq byk2 kat my boss sebab bg pinjam berukband ni...maklumlaa...saya guna streamix jee...kelemahan nye....kat umah jelah yg boleh pun...

bila balik kg ni...risau gak saya mcm mana keadaan 'farm ville', ikan2 saya dan happy island saya tuh..!....nasib baik bos saya baik...kasi share dia punya berukband...

oklah...apelah ghupanya menantu dok mengadap notebook je manjang kan...esok saya update lagilah..nak borak2 dgn mak mertua jap...pastu nak pi jenjalan...........

yabedabeduuuuuuuuuuu...

babai semua!

No comments: