KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Saturday, February 20, 2010

Konvensyen KIK @ USM

Assalamualaikum..dan salam 1 malaysia....cheeewwaaahhh...maklumlah baru balik konvensyen la katakan...skema la sikit..

entry kali ni, saya just nak maklumkan, saya dah selamat sampai ke rumah setelah 3 hari saya meninggalkan asben dan kyra....

saya attend konvensyen KIK peringkat IPTA kat USM Kubang Kerian, Kelantan....dari 17hb hingga 20hb Februari...group saya mewakili UPSI.....kategori pengurusan..!

cerita pasal konvensyen ni...saya akan update nnt ye...konfem berjela2...maklumlaaa...3 hari...pastu ada lak kameramen...DSLR lagii....korang tunggu jelah nnt ye...

malam ni saya nak rehat puas2...9 jam dok dlm bas...dah rasa kebas satu badan!




iNilah group saya....@ HIJRAH....terdiri dari 10 org...yg mantap2 belaka! hehehehehe

p/s : kredit utk ostaz fazley, pic DSLR yg canggih la kononnnnn!




No comments: