KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, March 10, 2010

Siapa 'dia'????

Ini adalah entry luahan perasaan...

kerana saya tak sanggup memendam..saya terpaksa publish entry ni....

maafkan saya kerana isi kandungan entry ni agak kabur....

tapi saya hanya mahu meluahkan...

2-3 hari ni...hidup saya boleh dikatakan tak selesa...dengan perangai 'dia'...

kenapa 'dia' selalu mementingkan diri...taknak jaga hati dan perasaan org lain....

'dia' memaksa saya supaya berpura2...saya kena hipokrit, saya perlu menipu...hanya kerana mahu jaga hati 'dia'...

perlukah saya berterus terang dengan 'dia'....

terus terang pada 'dia' keadaan saya yg dah byk memendam rasa dengan ragam dan kerenah 'dia'...saya dah penat, saya dah jemu!

dah byk..dan dah lama....

perlu ke....

perlu ke lagi saya jaga hati 'dia'.....

apa perasaan 'dia' jika saya berjaya menyatakan kepada 'dia'....

"....SAYA TAK PERLUKAN 'DIA'...."

tapi mampukah saya....sebab saya tak sezalim dia....

kerana saya manusia...ada hati dan perasaan...saya terpaksa lalui saat getir ini..saat saya menipu dan memperbodohkan diri sendiri...

.......tapi sampai bila???????????

p/s : 'dia' itu takde kaitan lgsg dengan famili apetah lagi asben saya...harap maklum!

1 comment:

Suki Cida said...

ko ignore bole tak? buat tak tahu je... dia tak penting pun dlm hidup ko... jadi macam aku... hahahah... biar tak ada kawan... kawan kita hanya suami kita sahaja... biar org kata kita bodoh, as long kita tahu apa kita buat. ok friend?!