KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Sunday, March 7, 2010

Paintball time!

Entry kali ni best...tak sabar2 saya nak publish...!

weekend ni..saya happy...sebab saya tak kemana2 ..dapat lepak sepuas2nya kat umah..no more overtime..no more shopping2..and no more tension2....

bangun pagi2...buat sarapan....konon2 nak jadi isteri mithali...taknak makan kat kedai dah...dah berminggu2 saya cuci tangan dari masak...takut jadi habit....so, saya rajinkan diri untuk masak...!

kebetulan pulak...kelab department saya ada buat game paintball...aktiviti jimat duit..sebab semua ditanggung oleh kelab termasuklah...makan dan minum sepanjang game tu..dan paling best..tempat tu dekattttt sgt dengan umah saya....1km jee....so, kepada kawan2, famili, cousin2 dan semua kenalan saya...bolehlah selalu2 dtg umah saya ye...pendek kata mcm2 ada..!

disebabkan kelab tu..adalah dari department saya, jadinya sayalah kena main paintball tu kan...tapi saya dengan rela hati serahkan pada asben saya...manalah saya larat nak berperang2 ni...silap2 masuk je padang...terus jadi tebusan...! saya lebih rela berperang dengan kyra..! itu lagi wajib!



inilah padang sasar...errkk..ye ke..betul ke istilah dia padang sasar...yelah kot...simple2 jelah tempatnye..taklah secanggih kat sunway tu...


asben saya bersiap sedia....nampak je machoo..padahal ketaq lutut gak tu..maklumlah nak berperang...!

barisan team asben...yang gagah2 belaka...hahahhaaa...sape paling gagah,...yg pasti..member pakai baju hijau tu rasanya..dialah org pertama yg kuar dulu kan...hahahahah...


sebab saya ada blog..makanya saya paksa asben saya bergaya sakan...barulah entry saya berjela2...kan..! hahahahah


nama pun pegi berperang...sebagai isteri..kenalah bg semangat..uhukkk..semoga kanda selamat di perbatasan yek....chheewaaah!



barisan anak2 yang mengiringi..terjerit2 diaorg ni..macam2 ayat ada...babai abah, jgn tembak abah, abah jgn jatuh...masing2 anak bapak..semua dok risau sebenarnya...!

perhatikan gak...asben saya yg dah mula bertempur tu...

saje la nak bgtau..asben saya tu sebenarnya havoc je lebih...cara lari, cara sembunyi cara serang...semua ada gaya...kemain...pastu tak sampai 5 minit..saya tgk dia dah angkat tgn..ape kes??? sedar2 dia dah lepak kat dead zone...cewhh...bak kata kyra..."poyo je abah tu..!

tapi untuk pusingan pertama tu...team dia menang gaklaa...

kuar2 padang...mmg kena kutuk...yg tadi bergaya dah mcm taliban, semuanya habukkk je..!

dan untuk 1st round ni...kira asben saya la paling cedera parah...mmm...saya dah agak dahhh..dia ni baik game ape jelah..mesti ada kesan..sebab tu saya tak harap sgt kalau dia dok kata nak join team futsal ke, football ke..apetah lagi ragbi...mmm..tak harap laaa....kalau tak terseliuh, kejang otot..takpun melecet mana patut...! nasib baik kali ni team dia menang..! saya selaku isteri mithali..cari2 sape yg dok tembak asben saya ..! hehehe..ala2 mak kepoh gitu...."sape tembak laki aku?????????????????"

disebabkan asben saya cedera, saya dan asben zasss...balik umah....maklumlah..dekat...asben nak tukar baju..nak pakai lengan pjg pulaak...kononnya cedera tadi sebab dia pakai baju lengan pendek...saya dlm hati..."eleh...mcmlah dia sorang je pakai tshirt lengan pendek....org lain pakai baju lengan pendek...tak cedera pun...!"...tapi dlm hati jelahhh...maklumlaa....sayang laki!

ok...sebab menang...team asben saya lawan lagi....cari sape yg johan....!


apepun...gaya mesti ada..! banggg...kalau boleh lama la sikit mainnye...jgnkan slangkah dua dah kena pi dead zone yee...! org lain pakai sehelai je baju kotor...abang sampai 2 helai..pro sgt ke pun....

nampak tak asben saya tu...? berkobar2 tu nak perang...masa kat tempat tu..kira dia ok lagi...dia pi je selangkah depan dahhhh..kena tembak....cian laki.....saya!


inilah luka masa 1st round tadi...tembak jarak dekat...sampai melecet kulit..tapi takde apelaa...ni yg nampak...kat lengan, peha..byk lebam...rasakkk...game cari sakit...
betul gak teori asben saya ni...pic kecik tu...masa selesai 2nd round...tak cedera lgsg..tgk peluru tu..tak pecah pun...takat melekat je kat baju...isshh...ada ilmu kebal ke ape laki saya ni...???

akhirnyaa...team asben saya dapat no.2...jadilaa...yg tak bestnye..hadiah tu...ade ke dpt tupperware kedai 2 ringgit....come on laaa...AJK wooii...bertaruh nyawa ni...hehehehhe..tak kesahlah tu...sebenarnya saje nak suka2 je ni...lain kali buat la lagi aktiviti2 mcm ni...seronok gak..!
oklah...stop kat sini dulu..byk lagi pic2 pasal paintball ni kat FB saya...jengah2 la ye...
p/s..pehal lak harini rasa nak masak je ni...sebab kena puji ke?????

1 comment:

joijoi80 said...

sakit..oo main paintball nie.. buat jenis ader musuh perangai kelolo.. dah tembak skali kat badan tapi tembak lg , memang hancuss lar badan ..