KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, March 25, 2010

Untuk Asben tercinta, HAPPY BIRTHDAY


zwani.com myspace graphic comments





PENGUMUMAN...PENGUMUMAN...


Hari ini, Jumaat...Penghulu segala hari...bertarikh 26/3/2010..merupakan hari ulangtahun kekasih hati saya...En.Mahathir...yang ke....teeettttttttttttttttt...33 tahun daaaaa...


Saya ambil keberkatan hari jumaat ini...mendoakan segala yang terbaik untuk suami saya...

~ semoga diberikan kesihatan yang baik..dan panjang umur....

~ diberikan peluang-peluang untuk memajukan diri...(skemanya saya...dah mcm nilai bitara lak)

~
diberikan ruang2 rezeki yang luas

~ dipermudahkan segala yang rumit, sulit

~terhindar dari segala kejahatan, kemungkaran dan maksiat (kan saya dah ada)

~ semakin gigih dan bekerja kuat untuk keluarga..termasuklah mak, saya dan kyra..

~semoga kehidupan kita sekeluarga bertambah bahagia dengan cinta, kasih dan sayang dari abang...



saya hanya menyintai, menyayangi dan mengasihi dia..hanya dia...'ya Allah, panjangkanlah jodoh ini, eratkanlah kasih sayang antara kami...hiasailah kehidupan ini dengan kebahagiaan yang murni...dari kasih sayang kami...




detik ini....


detik kebahagiaan dalam hidup saya....


bila dia sendiri mendoakan kasih sayang antara saya dan dia...


dan di hari ini..saya nak nyatakan pada dia...bahawa saya begitu menyayanginya...dunia hingga akhirat...betapa saya merasa sgt bertuah memiliki dia..dialah segala2nya bagi saya...tempat saya merintih, merayu, mengadu dan bercerita kisah suka dan duka...kerana bagi saya dia sempurna...sempurna menjadi suami saya...

saya berdoa dan akan terus berdoa..semoga satu hari nnt saya mampu menjadikan segala impiannya menjadi kenyataan...

and now, i'd like to take the time to say..you're are very special in every way...so, i wish u..very special HAPPY BIRTHDAY!




1 comment:

mrs.hanibunny said...

sweet wishhappy belated birthday bro!

Hahahh aku baru boleh bukak blog ko kat umah... kat opis aku tak leh bukak hangin satu badan!