KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Wednesday, March 31, 2010

Dah lega sikit...

pasal entry lepas, saya byk dpt komen...tapi tak semua komen kat blog ni..ada yg komen secara lisan, kat FB dan ada gak yg emel...terima kasih atas keprihatinan semua...!

saya ni bukan ape...tgh marah...mmg mcm tu..over...! nak-nak bila nak luahkan pd asben..dia buat taktau je...

dia ckp..saya marah pd org yg salah...yelahh...sebab saya taktau kat sape saya perlu marah...kat kaunter tu ke, kat nurse2 tu ke atau kat doktor tu sendiri....

untuk hari ni...saya taklah marah sgt...sebab demam kyra pun kebah sikit2...insyaallah...esok saya akan bekerja seperti biasa...!



tengoklah pic tu..dia boleh senyum2 lagi...senang hati saya...! berbaloi la jugak dengan kemarahan semalam...at least, demam tu kebah!

dan kyra sekarang ni sgt la suka bergambar...asal sikit..."mama, amik gambar kyra"....bila dah tangkap.."mama, nak tengok..." dan bila dah bg tgk..."mama nak amik gambar lagi"....ish-ish-ish...budak2 skang..barukan 2 tahun dah mcm2 peel...

rasa2nya kalau minat mcm ni...boleh la jadi anak cik neena kan...huahuahuahua...


3 comments:

NeenaAnuar said...

alhamdulillah... kyra dah leh tersenyumm girang nampaknyer! :)

MahaSayang said...

haa..tulah neena..skang ni dia bukan main gemar bergambar..bolehlah join dgn neena nanti yek..heheheh

mrs.hanibunny said...

macam tak sakit jo??? hahahah... mmg aku terkejut sbb dia padai sangat posing...