KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, April 1, 2010

Jom Masuk U @ Ipoh

ni kesah minggu lepas..patutnya isnin haritu saya dah publish entry ni...tapi disebabkan kemarahan saya kat hsp tu...terpaksalah tangguh dulu...

lagipun entry kali ni kureng sikit..sebab pic saya takde...!

tapi takpe..saya usaha gak adakan pic...baru sonok kan..baca blog sambil2 cuci mata dan ada bukti...! hehehehe

27-28 hb lepas..ada karnival Jom Masuk U...kat Ipoh....saya ada kat situ 2 hari....bukan sebab nak sgt tgk karnival tu...tapi sebab saya kena bertugas...jadi AJK Jamuan...peerrgghhhh...keje yg sgt2 berat...! yelah...dahlah buat kat Ipoh, kena sediakan jamuan utk 2000 org termasuklah VVIP..menteri besar Perak..! ingat sonang!

kat ipoh, saya tak kenal mana2 katerer kat sana...beranikan diri je survey merata...lastnye ikut rekemen org JPN....dgn berat hati...kami deal...dan konfem...jadi!

dan katerer tu sgtlaaa bagus..! hampir perfect semuanya...! saya puas hati!

lepas ni rasa2nya nak rekemen katerer tu masuk cafe UPSI....servis diaorg mmg tiptop...dan masakan diaorg pun sgtlaaaaaa...superb!

ok, melalut lak pasal katerer tu...benda dah lepas kan...dah selesai...alhamdulillah!

sepanjang kat sana saya sgt bz....tapi waktu2 lapang tu saya sempat gak meround booth2 kat situ....

peerrgghh...mmg best laa...napelah masa saya study dulu takde karnival mcm ni...at least ada pilihan dan penerangan yg boleh jadi panduan kalau nak sambung study...yelah...kat sinilah bermulanya masa depan kan...

mcm2 program pengajian ada..ada pendidikan, ada kemahiran, ada mcm2laaa....pendek kata kalau nak jadi student ni...tak kira result teruk atau cemerlang...kalau cemerlang baguslah kan..byk pilihan..tapi kalau teruk..ada lagi peluang...so, kena pandai2laaa...janji ada keinginan nak belajar...sebab pada saya...zaman akan dtg..takat result SPM tu...dah takde makna dahh...

dan kalau taknak belajar....takyah lah jadi student..jadilah stupid..!

dan paling best...saya dpt byk sgt souvinier...beg, pen, buku nota...waaa..tu yg saya suka tu...tiap kali singgah booth tu..mesti saya tanya..."ada beg tak?"...hehehhe keji betul kan!

tgk..ape saya dapat....

2 pocket file...dari MMU dgn kolej mana ntah...


lebih 10 jenis beg kertas saya dapat...jenis beg ni...paling cantik dari Kolej ShahPutraa...ada claasss !

beg jenis kain...dari kolej Manipal, Uniten, UTP dan byk lagi...paling cantik adalah beg dari Kolej Nottigham..yg tempat diana daniele belajar tu...staf kat booth tu siap promote diana daniele study kat situ....mmmmm ade aku kesah???

ni lak jenis beg plastik...yg ni kira koman laaa....saya tak minat beg2 mcm ni....dari Unisel, UnimaP, Kolej Taylor, UTM dan mcm2 laa...sebenarnya byk yg bg beg plastik ni...tapi saya tak berapa minat nak bawak balik...hehehe sori!

haaa...ni pun jenis beg plastik gak.....plg besar....sesuai sgt..utk saya masukkan semua beg2 tu...dari UTHM...saya taktau ape motip dia bg beg mcm ni...maybe nak lain dari yg lain kot...
setiap beg tu...ada je brg2 dlmnye..ada pamplet, form, buku nota, kalender...dan mcm2 laa..lepas kemas....haaaaa hasilnye....

bertambahlah koleksi saya....
haaaa...nilah souvinier nyeee....seronok-seronok...

segala bagai pamplet, poster, buku...errkkk...comelnye model...! dan saya rasa dah zaman skang ni..pamplet2 ni dah tak releven dah...bikin sampah laaa....

MMU gak best..no more pamplet or paper...diaorg guna CD je...barulah advance kan...lain dari yg lain..sebab tu dia bg pocket file je...

hah! ni lak...lebih bajet....! melambak2 beg kertas dari KPT...mentang2lah tuan rumah...alang2 dah free..saya amik selagi boleh...
mmm..rugi sebenarnya tak snap pic masa tu...saya kuar dari booth tu...dah mcm org habis shopping YES megasale...penuh tgn kiri kanan...sebenarnya tak semua yg dtg boleh dpt sebyk ni...ada skill okkkk...kalau nak tau...sila byr pengeras...!

saya baca la gak pamplet2 yg diaorg bg tu....sebenarnya zaman skang byk sgt peluang....! peluang blaja sampai umur 58 okkkk...ade sesape yg sanggup??? rugilah kalau kita buat taktau...! amiklah peluang ni...jgn jadi orang otak sempit dah la yeeeee....erk..dah jadi trademark la pulak...


No comments: