KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, August 12, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan

aduhai...malu semalu malunye.....

kata nak jadi blogger konon...tapi dah 2nd day posa baru sibuk2 nak wish

takpelaa...janji niat ikhlas...


kepada semua reader blog yg tak seberapa ni...SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK..

semoga kita semua dpt mengambil kesempatan yg ada seboleh mungkin untuk menikmati bulan yang mulia ni...


pagi2 sahur tadi...mak saya dah call...dgn sebak je...tapi saya takmo tambahkan lagi...saya just...buat2 tak paham...sampai tertanya...dah niat posa ke???? heheheheh..ko ingat mak budak kecik????

Saya mohon di bulan penuh rahmat ini, agar mak saya semakin tabah melalui hari2 tanpa abah...mesti terbyg2 terpandang2 teringat2 kat arwah....mak,.....saya juga rindukan dia...

Al-Fatihah

No comments: