KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, August 10, 2010

PROMOSI : tote bag, keronsang reben, gaun kanak2 dll...

kata nak jadi blogger....kita boleh lakukan ape2 saje dengan blog...ini bg org yg pandai amik kesempatan laaa nak tambah duit...jgn jadi mcm saya....asyik kuar duit je....

nak ajak reader2 saya ke blog member opis saya, kak ann... ntah mcm mana, kreatif lak dia ni skang....mmg berjiwa perempuan betul...!


cth2 produk....


ni antara patern2 bag laa..boleh jadi tote bag ke..beg telekung ke...mana2 pun boleh guna..ikut suka suki hati...korang2 boleh tempah ikut kehendak masing2 nak patern mcm mana

selain tu...dia buat gak..keronsong reben....uiishh..puas hati betul keronsang mcm ni...senang sgt...tak mudah rosak, sebab semuanya berjahit...kalau dgn saya mmg eloklaa..sebab saya ni keronsang mmg tak pernah nye kekal abadi...medang je termasuk mesin basuh..mulalah segala berlian, batu permata bertaburan...tu belum lagi kes..bila menguap tercabut...mmm..mcm2laaa...

so, keronsang reben its better...korang pun boleh reka design mcm mana...kalau rasa dah cukup lawa korang punya design...bgtau dia...kalau dia kata boleh....maknanya BOLEH....kalau dia kata TAK..maknanya TAK BOLEH...ada pahammmm...

bersesuaian dengan musim2 nak raya ni...tempahan baju kurung kanak2 jugak dibuka...sama ada kain nak beli sendiri atau guna kain yg dia sediakan...semuanya jenis cotton...



Bab2 harga saya tak berani nak konfemkan kat sini...tapi yg saya tahu...pasal jenis2 dan patern2 bag lain2 harga...nak besar kena mahal laa..sebab lebih kain kan...kalau kecik pun kdg2 boleh jadi mahal sebab susah nak buat...tapi yg saya tahu...beg2 tu biasanya RM 20 hingga RM30...murah tak..murah tak??? ckp dgn gaya2 si eric tu...cantik tak? cantik?

keronsang....pun ikut design...kalau byk guna material byk la harganya....tapi yg saya tempah dulu takdenye lebih RM5 sepasang....

tempahan baju kurung???? dia kata pssstt..pssstt...RM10 jee...rasanye laa..korang2 konfemkan balik nnt ye...

ada lagi produk2 yg cantik2 rekaan akak ni...mcm keyholder, sling bag dan mcm2 laaaa...korang masuk blog dia kat sini pastu kalau berminat, korang pilih kain / material yg korang nak kat sini..
saya dah tempah jenis beg ala2 sling bag tu..tapi saiz ngam2 dgn purse dan HP saya...tgk aaaa...nnt hasilnye...!

ok, tu je info yg dpt saya share...ape2 nnt kalau byk tempahan saya nak mintak percent sikit...hahahahaha...bole kak ann????

No comments: