KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, December 31, 2010

<< ENTRY TERAKHIR UNTUK 2010 >>

sampai la sudah entry yg terakhir utk tahun ni...

terima kasih pada semua reader yg sentiasa bersama saya...melayan perasaan bersama saya...tak kiralah korang ikhlas, suka, nyampah, meluat...selagi korang bukak blog saya...korang berada dlm dunia saya...kalau tak baca, just tgk pic pun kira ok...at least, nuffnang masyukk..!

cerita 2010 saya...tidak sehappy tahun 2009...ingat lagi entry terakhir 2009 , happy jekan...sebab 2009 byk tinggalkan kenangan manis dlm hidup saya...tapi 2010 tercipta sejarah pahit dlm hidup saya sebagai anak.

awal tahun 2010...mcm biasa entry2 saya byk cerita pasal kesibukan keje...nak buat camne...bidang ni yg saya pilih...dan keje2 ni dah jadi tanggungjawab...saya kena tanggung, sehabis daya! biasanye...kesibukan ni berterusan sampai bulan 3....agak2 reda...bulan 4 kena audit..., bulan 5-6..boleh goyang kaki..bulan 7-8..bz balik..bulan 9-10...free sikit...bulan 11-12 kalut balik..itulah cycle keje saya!

takde menarik di awal tahun 2010...dpt laptop baru, start guna streamix, gi Konvensyen @ kelantan...tu jelah...

april 2010...proses merisik untuk bg ipar beedarling..alhamdulillah...mei 2010..selamat di ijab kabul...

jun 2010...adik bongsu beedarling lak selamat berkawen...kiranya kiri kanan famili dpt org baru...makin besar la famili kitaorg...untuk famili saya...semua adik beradik dah selamat dah...semua dah kawen...famili asben..tinggal sorang je bujang yg trang tang tang...adik asben...maybe citer kawen dia boleh jadi entry gempak tahun 2011 nnt....

DAN JUN 2010 GAK...BULAN YANG MENINGGALKAN KENANGAN TERAMAT PAHIT DLM DIRI SAYA...SAYA KEHILANGAN SEORANG INSAN YANG SGT BERMAKNA DLM HIDUP SAYA...SEHINGGA HARI INI...SAYA MASIH MEMIKUL RASA RINDU YANG TERAMAT SGT PADA ABAH...BIAR SEKERAP MANA SAYA BERSUKA RIA...HIDUP SAYA KOSONG KERANA KETIADAAN DIA...WALAU BAGAIMANAPUN...SAYA REDHA PEMERGIANNYA...SETIAP YANG HIDUP PASTI AKAN MATI...DAN KEMATIAN ITU PASTI..SAYA TAK BOLEH TAMAK DENGAN KASIH SAYANG ABAH...CUKUPLAH 30 TAHUN SAYA MEMILIKI KASIH SAYANG DAN HIDUP DALAM DIDIKAN DIA...SEMOGA ALLAH MENERUSKAN PERHUBUNGAN SAYA DAN ABAH DENGAN ALFATIHAH DAN BACAAN YASIN..INSYAALLAH...

Julai 2010, cabaran lagi...anak kesayangan saya, kyra..kena chicken pox...pergghh...bergilir2 saya dan asben bercuti jadi nurse kat umah.....mujurlah kyra tak byk ragam...

Ogos 2010...saya menjalani ibadah puasa seperti biasa...saya ambil kesempatan sepenuhnya untuk buat ibadah....

september 2010....hari raya...tahun ni paling syahdu...bila memohon ampun hanya pada mak...tak dpt lagi saya bersalam dgn abah...ya...itulah suratan takdir! oh ye..saya sempat menjual 15 helai telekung terbaekkkkkkk kepada kawan2....terima kasih gak pd blog ni..sebab jadi blog promosi...rezeki, alhamdulillah

Oktober 2010, emosi saya kurang stabil dgn gelagat 'malaun' disekeliling saya...lantas saya tekad..untuk tidak mengalah lagi....dan menerima maaf dari dia juga mungkin satu yg mustahil! selain itu..oktober menjadi bulan percutian kami untuk tahun 2010...KK, Sabah..! percutian yg ala2 je...tapi still seronok dan happy2 juge....

November 2010...saya demam agak teruk kali ni...dan masih berusaha untuk dptkan adik khaira...satu moment yg takleh lupa bila kena buat HSG...pengalaman tu susah utk saya lupakan..

Disember 2010....tjoin famili day @ pangkor...ok gak...berholiday lagi....dan bulan 12...adalah bulan utk mantapkan kekuatan fizikal dan mental...berperang dgn perang Closing akhir tahun...puuuu~

AZAM 2010???

just carry forward azam tahun lepas....!

SELAMAT TAHUN BARU DARI BEEDARLING, ASBEN DAN KYRA...terima kasih kerana masih bersama beedarling.blogspot.com....

1 comment:

Acik Erna said...

mahasayang..salam dan selamat tahun baru 2011