KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, February 22, 2011

Welcome baby NUR FATNIN NAJJAH

Katakan TIDAK kepada MALAS!!!

kalau takmo malas..kena rajin mengupdate blog!!!

minggu lepas balik kg...berani mati balik hung2 bulan nih...tapi nak buat camne...last balik haritu masa cuti new year...perrgghh...kat 2 bulan tak balik melaka...mana bolehhhh

tambah lagi mak call bgtau nak kena operate mata utk buang selaput...warded pakej 3 hari 2 mlm...kat hsp tentera, kem terendak....

lagipun...aku belum tgk anak buah yg ke 5....new baby...NUR FATNIN NAJJAH....



comel kan....mcm mak uda dia...ngagagagaga


kyra bersama2 sepupu2nyeeee....selama ni dia nama je pompuan...nampak je paling kecik disitu...tapi asal jumpa asyik bertekwando...skang sudah ada sepupu girl...harap dpt jaga tata susila


cepat2lah aku ni dpt adik kyra...tak sabar nak tgk umah mak porak peranda kena keje dgn cucu2....huahuahuahua...dulu masa anak pecahkan pasu...habis diperambat kitaorg semua..skang ni...bila cucu pecahkan pasu...lintang pukang selamatkan cucu kot kena kaca...peerrgghhh..terbaeeekkk syg cucu mak aku ni...

p/s tahniah juga kat ujie dan kak shima...atas kelahiran baby girl Qasdina (baby ujie) dan Hasanah (baby k.shimah) yg comel...doakan aku lak ye lepas ni....





2 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

comey nyer baby2 tu.geram ngk.nak cubit2 jerk pp bby tu.

pwincess Lov3y dOv3y said...

comey nyer baby2 tu.geram ngk.nak cubit2 jerk pp bby tu.