KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, March 14, 2011

work @ KK

untuk waktu dan ketika ini aku sgt la bz...sedar2 tak sedar..kebzan ni sampai tercampak aku ke KK

Ingat nak berholiday....mmg sungguh dpt holiday terus sampai ke KK...tapi holiday bekerja...


keje...keje...keje....bukti dtg KK bekerja adalah....takde pic...pic yg ada adalah snap sendiri...


bila kata keje...maksudnye takdelah lama dok sana...sampai KK sabtu malam...ahad petang sudah terbang balik KL...tak caya??? beg pun galas blakang je...


disinilah tempat dituju....tempat aku bekerja


lagi sekali...pic ni bukti aku dtg KK bekerja...takde maknenye nak posing2...


uik..pic ni nampak kyra dah besar laa....

walau bekerja....tetap shopping gak...tapi takdelah beria sgt beli segala keronsang / gelang / rantai mutiara.....sebab aku baru je pegi bulan 10 lepas...yg sempat beli adalahhhh...


untuk kyra...aku belikan dia coklat ni....yeahhh...ni bukan beli kat KK tapi kat airport KLIA...kyra suka sgt coklat Tiramitsu Berryls ni....nasib baik tak mahal sgt kat situ....


untuk en.asben...hanya kepek2 ni je....ni je yg dia pesan....kuih amplang dgn kuih cincin...


untuk mak tersayang.....hanya ikan bilis dan udang kering.....huahuahuahua....

mmg bajet gi KK kali ni...tiket flight, hotel, makan semua ditanggung...shopping pun ni je....huh! sape suh pegi time2 tgh bulan....:(

No comments: