KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, July 29, 2011

Hari itu hari cemerlang saya! ahaksss...

alamak....entry basi!!!

dok belek2 folder..ternampak pic ni...ape lagi...terus update laju2....

tahun ni kira dpt bonus....hahahahah....korang ingat tak citer cemerlang aku 3 tahun lepas???... Alhamdulillah...cemerlang itu berulang lagi...

untuk tahun 2010...ada lagi rezeki tu...betul2 boss bg motivasi....chewwaaahh...

ni posing bajet dah habis cemerlang la konon...



dulu aku bersama sorang kakak dan sorang abang..tapi kali ni...aku terima bersama 2 org adik2 comel....adik keeee??? heeheheheh...dah tu comel bebeno..terserlah %^&*( aku tau....



jangan lupa pic bersama asben terchinta....dialah cemerlang aku...kalau dia tak support...taktau laa....korang tau la kan...aku jaga department studt...bape byk akaun kena jaga...time closing...umah aku mmg semua periuk, kuali kena gantung...kering...mmg tak masak lgsg....semua beli2...dahtu...masuk keje kul 8..kuar keje kul 11 mlm...matahari pun aku tak nampak...urusan anak...umah...makan...semua asben yg urus...bertuah kan aku...



apepun ni semua rezeki...terima kasih pada yg menilai...:)

1 comment:

CidaZam said...

yup usaha yang berbaloi sampaikan dengan aku pun tak tak ada masa nak layan... wakakaka... tahniah! rezeki kita tak ada siapa yang tahu. Hanya Dia.