KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, October 7, 2011

My Castle part 5 ~ Jom basuh2 umah...

ok, part 5 sudaaa

tapi sebenarnya part basuh-basuh umah ni lebih awal kami buat sebelum pasang grille dgn langsir...lepas je kitaorg siap pasang cornis dan plaster siling, terus je kami basuh umah...sebab debu plaster siling tu miang...tak tahan dengan umah yang dah berhabuk...so basuhlah dulu...

basuh umah ni...mmg kesukaan kyra...dia mmg suka air...kalau ko tanya dah besar jadi ape...dia jawab nak jadi bomba...apesal nak jadi bomba...sebab dpt main air....haihhhh...bomba pun bomba la nakkk...jadi pangkat yg tinggi2 tu yeee...tapi tak kesahlah..,janji halal!

kyra mmg teruja nak jadi bomba...sekalitu time bebel kat dia..selamba je dia jawab.....

mama : "kyra ni taknak makan taknak mandi, taknak ngaji nak jadi ape???
kyra : "jadi bomba laaa"......

start dari tu...bebel aku tak pernah tanya dia nak jadi ape...jawapan tu boleh bikin aku jadi hijau...hiks...




ok, pic ni tipu....gambar sekadar posing saje


tapi ni betul...keje lap2 je yg termampu aku buat...hasilnyeee...berkilat2 aku tenyeh tile tu...


bersungguh2 anak aku ni....




ok , selesai....hoyeeehhh...tapi still tak puas main air...makanye....dia buat hal sendiri jelahhh...


feeling mandi air terjun...



ok, selesai sepenuhnye bab2 basuh umah....terus rasa berkobar2 nak pindah tau...

pindah umah nnt, nak pasang azam...nak kemas umah selalu....nak gotong royong???? hah! asben dgr gotong royong terus dia tak setuju...mcm tau2 je...dia je yg kena buat....hahaahahahahah....






No comments: