KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, October 13, 2011

My Castle part 7 : Wardrobe 3G series..

Wahhh....part 7....

ok, ini kes mengidam punya pasal...en.asben taksediakan bajet utk ini....tapi ku paksa diri...hahahhaaa..korek simpanan!..dush-dush...ni kes ikut hati yeee...

utk pengetahuan korang, master bedroom umah ni..luas kemain...kdg2 aku tak paham..bilik besar salah, bilik kecik pun salah....haihhhh

pic sebelum projek bermula...huhuhu...


kerja-kerja bermula...



aku lega bila keje2 mcm ni ada sentuhan tokey...sama2 turun padang...baru hasil keje tip top...tak harap pada pekerja jee...


dan hasilnyeeee...taadaaaa...


pintu aku amik patern 3g gak..sama mcm kabinet..tu yg berkilau2 tu...kat dapur merah, kat bilik cukupla black n white...senang nak match dengan katil...


terasa sayup je kyra pose kat situ...mmg aku sengaja buat besar2 tu...senang sumbat brg satu tempat...


saje nak share..kontraktor wardrobe ni adalah yg sama dengan kitchen cabinet...aku amik lumpsum dengan rias meranti sebab senang deal...hasil mmg terbaeekkk...sgt2 berpuas hati...

harga wardrobe dia caj ikut berapa kaki lebar x dengan rm ikut patern pintu ape yg korang nak...mcm aku..aku amik patern 3g glass sama mcm kitchen cabinet...so, dia caj 380 sekaki...yg murah2 pun ada...ikut pada yg berkenan...tinggi tak kesah, asalkan tak lebih 12 kaki...tu yg aku buat sampai cecah siling tu...

bila buat sampai cecah siling ni..aku silap sebab tak separatekan pintunyee...dahlah pintu jenis sliding mcm tu kan...so, pintu tu jadi berat...SEPATUTNYE...pintu bahagian atas aku separatekan...bila pintu sekali ni....sekali bukak pintu..hah ko...dari atas sampai bawah jelas...kalau malas berkemas..alamat kantoi dgn mak mertua...hahahah

tapi sebabkan dah siap...dan salah aku gak tak mintak mcm tu...so, aku redho jelah...guna jelah....kan...cuma saje nak kasi info kat korang..kotlah ada yg dah plan nak buat kan...

rias meranti mmg sgt pro bab2 kabinet / wardrobe ni...korang jenguk2la fb dia...ada gak dia tepek pic projek kat umah aku tu...bolehlah servey2...malam sebelum tido..renung2 tempat yg kosong lagi tu...pi ukur...pastu contact quotation kat rias meranti tu...bonus kan ada hujung tahun ni....hik3

eh, ramai gak reader tanya kat mana kedai rias meranti...ok, utk makluman, rias meranti ni dari klang...aku deal pun guna emel / fb jee..kalau nak detail, call jeee....019-2558547 - en.rizal...masa deal tu jgn lupa fuhh-fuhhh sikit nama aku..senang aku nak mintak diskaun pasni...hehehehehe


No comments: