KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Thursday, October 13, 2011

Entry ini hanya untuk My Darling, BFF

huwaaa...nangis baca entry BFF aku....tak sangka, saat aku tgh pikirkan dia...dia juga pikir tentang aku....terima kasih sgt2...

my dear BFF,
dengan sepenuh hati dan jujurnya aku langsung tak terasa hati di atas nikmat yang telah kau lalui...malah aku bersyukur sebab disebalik kisah sedih yg kau tanggung sebelum ni ada manisnyee...dan ia terlalu adil utk kau...

Alhamdulillah, aku masih dlm situasi normal....hehehehe, sihat dan bertambah sihat....cuma aku sibuk buat masa ni...banyak keje2 terbengkalai...fokus mmg dengan 'new project' tambah lagi dengan kesihatan kyra yg tak menentu...sejak kuar ward, kyra tak sihat sepenuhnye lagi...aku kena bg sepenuh perhatian kat dia, makan dan minum dia...time lunch aku terus pi taska dia..aku puas hati bila aku sendiri yg suapkan nasi kat mulut dia...bg dia makan ubat...bukan aku tak percayakan cikgu2 kat taska tu...cuma aku kena paham situasi dorang gak..ramai lagi anak2 yg perlukan perhatian...so, aku kena amik action tu......biar aku puas hati...

janganlah ko susah hati sgt....berpantang la dengan berdedikasi..hahahha...kata nak 100 hari...jgn pk yg bukan2...aku berpegang pada janji aku...aku akan pastikan hati aku takkan terluka dengan anugerah yang kau ada...sebab aku tau...anugerah itu jugak bermakna buat aku...dia bg aku semangat, dia buat aku tersenyum setiap hari...

aku pun dah jarang2 beronline...hanya kat opis jee....streamix umah aku dah close account sebab kena panah petir...berukbnd lembab nak mampus kat area umah baru ni...update entry pun mana yg sempat jeee...kdg2 dpt hari2 publish, kdg2 tu...berjaman gak laaa nak publish....

aku pun mcm kau gak..tak sabar nak berbual pjg dengan kau...aku nak bercerita nak mendengar cerita...hopefully cerita kita lepas ni citer yg suka2 saje...tapi kdg2 citer yg buat kita nangis tu jugaklah yg jadi penyedap chatting kita tu kan...hahahha

terima kasih atas perhatian kau...aku hargai sgt2...kesian reader yg blur baca entry ni...korang baca jelah...hanya aku dan BFF saje yg paham....kuikuikui

No comments: