KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Friday, December 2, 2011

MaaF, Aku yg Super Duper Busy....:(

Salam uolls...

sori sebab lama tak mengupdate entry...

aku sgt2 bz...

tapi aku masih ada hajat nak berblog...so, korang tunggu jelah....entry2 akan dtg...esp bab my castle yg tak setel2 lagi...

kisah wiring, lampu dan kipas....sampai laaa ni masih tak setel2 lagi...


dan pasal landskap yg impiannye setinggi gunung....


ni 2 kes yg payah nak habis....sebab payah????????? korang paham sendiri laa...nak bajet punya pasal, en.asben buat sendiri...nak buat sendiri pun nak kena tunggu bajet gak..tak termasuk lagi gangguan emosi dan hormon...hahahahah...tu lah punca tergendala lama tu..

apepun, aku sekeluarga dah totally dok umah baru...kemudahan dlm umah semua dah setel.....Alhamdulilla...


minggu depan aku berkursus 3 hari kat Carlton Holiday Hotel....aku sure status YM BFF aku tu tak tukar2 laaa.....malang nasib ko cda...dpt BFF mcm aku...wakakakaka






--

No comments: