KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, December 5, 2011

Tentang Ombak Rindu....

ok, jujur!! aku skang dilanda demam ombak rindu....!

pada hari ke3 tayangan..dpt gak aku pi tengok filem ni...yg buat aku teruja sgt2, kompomla pasal abg Aaron tu...


bukti pegi bersama anak dan laki....huhuhu


ada formula nak bg anak senyyap dlm panggung...oh, maksud senyap adalah tidak meragam..tapi potpet kyra takdpt dibendung....siap bebel2 lagi...bakal jadi pengkritik filem akan dtg...


antara yg dikritik...time lisa surihani mengamuk...then sebuat SIAl...fuhhh...kyra lak over..siap sound..tu perangai syaitan!...hahahahah org keliling aku dok gelak sama...


siap bawak bantal busuk....bonyot2 le habg mama sebab nak rasuah kyra senyap dlm panggung...en.asben mcm biasa, citer belum start, popcorn dah habis...


sebabkan kyra sporting ikut mama tgk wayang, 2 jam lebih dia rileks je..cuma last2 minit tu..dia mengeluh...sebab rimas dok dlm gelap...

so, mama janji...ice age 4 kuar, sepantas kilat kita serbu ye yaya.....

Tentang OMBAK RINDU dari kaca mata dan pendapat aku...

aku mmg peminat setia aaron dan lisa surihani...bila tgk filem ni..tambah fanatik aku kat dorang...maya karin aku tak minat sgt...tapi dlm filem ni...dia pun best, total star...adalah 5 star!!!!!

dari permulaan cerita...mmg dah syahdu...ok, aku tak terpengaruh dgn ckp2 org...tapi citer ni buat aku nangis sampai kuar hingus...!

watak drama tetap ada dlm filem ni..ada org jahat, dengki, syarikat, ....tapi jalan citer tetap menarik...!

yg lawak...bila lisa surihani balik dr US...pakai rambut ala2 fauziah gous..hahahahha...

aku sedih tgk lisa surihani tu...respect kat dia..sebab dia tak marah izaah, dia tak buat pasal atau dengki dgn izzah..kecuali mak si aaron tulaaa...bikin spoil...tapi kata citer kan...so, wajib ada laaa...yg pasti lisa undur diri..and happy ending

nak citer lebih2 rasanye tak tercerita...korang pegi tgk dan nilai sendiri...

sikit tercalar bilamaya karin mengaji....better pengarah lebih sensitif bab ni...


lisa ckp...redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah....

sori sebab aku busy..takleh citer pjg.....nnt ada masa aku update pasal jalan citer ni...



--

1 comment:

KOALAJEPONG said...

aihhh...jeles btl aku ko dah smpi dulu bee...aku dah ngayat si bob...dia wat derk je...sedey2