KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, November 18, 2008

Wonderpets @ hujung minggu

"Wonderpets...wonderpets..kami datang...membantu haiwan dalam kesusahan...kami tak besar dan kami tak kuat..bila berkerjasama semua jadi mudah..."

tahu tak korang2 lagu ni....hehehehehe...lagu ni tiap kul 2.30 ptg di TV9...ini kartun favourite anak aku...WONDERPETS...

yg tak rela nye...sabtu ahad pun dia layan gak....aku jadi sakit kepala join kartun ni..kartun ni baguslaa...tapi dialog tu bernyanyi2...boleh buat gue tensen ooo....

"ini serius..ini serius"......ape yg penting, kerjasama...ape yg penting, kerjasama..."

tengok tu..selamba je dia..lepak depan tv..siap berdiri lak tu...takpe kyra..layan jelah...

inilah pets tu...kira cerdik gaklah kartun ni..tapi aku yg dah 28 tahun ni tgk..boleh cerdik lagi ke...??? dah jadi mama kan..so, relakan je...
tak puas hati dia..tiba2 wonderpets hilang sebab iklan..jerit2 marah...saboooo jelah...
kul 3 wonderpets habis...kyra pun tido...bangun tido kul 5 sambung kartun lagi...spongebob pulakkkkkk....
korang2 rasa...dah ada anak ni patut ke aku cut lagi chanel astro ni...dah takleh buat ape dah...movie ntah kemana, sport utk suami pun...tak dpt tgk...so??????...Lu pikirlah sendiri!!!

1 comment:

Faradilawati said...

hehehe sekali sekala enjoi gak layan cerita bebudak nih.

Kalo nak settlekan masalh B tu kite rase B kena lah tambah channle astro lg satu & plus tv lg sebijik ak hehehe