KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Monday, November 17, 2008

Semoga Muzz cepat sembuh....

Korang ingat lagi tak kat member aku ni...Muzzafar...dia adalah jiran terdekat aku kat opis ni...Kesian lah kat dia...
11/11 hari tu...adalah hari yg banyak cerita...cerita kegembiraan aku tapi aku tetap berkongsi kesedihan dengan dia...

Pagi2 tgk dia takde kat opis..dlm fikiran aku, mungkin dia mc atau cuti...tapi dia tak maklumkan ape2 pun...so..ignore jelah...tup-tup...ayah dia call..bgtau dia tak keje sebab terlibat dlm kemalangan di lebuhraya KL-Tg Malin...katanya kat Lembah Beringin...kul 3 pagi tu...mengucap pjg aku...tak sangka perkara ni berlaku...

Sumber2 menyampaikan berita yg berbeza2..ada yg kata dia parah, patah tulang belakang, patah rusuk, darah mengalir kat hidung...issshhh...dlm hati kata..parah muzz ni....tapi ada gak yg kata...dia luka sikit je...melecet je...ye ke??? yg mana satu betul ni.....kompius akak!

so..untuk sedapkan hati...semua geng2 opis pakat nak ziarah dia kat hsp ipoh...tempah bas..pegi ramai2...tapi malangnye aku takleh pegi...sebabnye..akukan budak baru belajar...so, kena dok opis...bagilah kawan2 rapat dia yg pegi...dan tak lupa..aku suruh sesape yg pegi snap pic muzz...

"korang jgn lupa tau, tangkap gambar muzz...aku nak masuk dlm blog"

so, aku dptlah maklumat yg sah...keadaan muzz stabil...tapi agak teruk..dia masuk ICU gak, sebab di suspek ada darah beku kat belakang kepala...tapi doc kata..besar kemungkinan darah tu boleh reda...dia masih lemah..yelah baru 2 hari accident kan...byk gak luka2 kat badan dia...khabarnya dia tercampak keluar dari kereta...
di saat2 ni, kita takleh cari mana punca dah salahnye...kalau dah nak malang mana2 boleh jadi, ape2 boleh berlaku...anggaplah ini sebagai dugaan untuk sidarah manis....utk pengetahuan semua..hujung tahun ni dia plan nak kawin...tapi nak buat mcm manakan...

oklah muzz...kak b harap ko kuat semangat...rehat byk2..cepat2 sihat ye sebab keje ko byk ni..jenuh den kono buek kojo kau ni haa..kak zie, kak ann dan zam tgh rindu bangat kat ko..boss pun dok gian nak marah ko...dan yg paling penting, lepas ko sihat...ko wajib baca blog aku! hehehehehe...promote sikit!

3 comments:

nini ruspawan said...

salam takziah.. kakak saya pn baru x samapi sebln xcident, pn teruk gk, pn msuk icu gk.. tp skg da balik umah, da sedar, cuma memory dia out sket la.. cakap banyak yang mrepek2 lagi tu..

Suki Cida said...

semoga dia cepat sembuh ok

Faradilawati said...

Salam Takziah buat kawan B