KLIK...KLIK

hot...hot...hot..!

Tuesday, November 18, 2008

Perubahan untuk langkah setahun

saje aku share dengan korang2...bila kyra dah genap setahun...byk benda yg kena ubah...dan yg paling penting sekali kena tukar susu..dari langkah 2 (6-12bulan) ke langkah 3 (1 tahun ke atas)...

drastik kah perubahan aku ni...taklah kan...masa aku check up kyra haritu pun nurse2 dah ingatkan aku pasal tukar susu ni..so, aku carilah susu yg bersesuaian...

dari kyra baby...aku pilih susu anmum..tapi tak sesuai dengan kyra...dia selalu berkahak...so, atas nasihat member ngam aku..yg sentiasa prihatin, so..aku pilih...susu bebelac
actually susu ni sgt2 sesuai dengan kyra...dia dah tak berkahak..badan pun semangat semacam je..kulit pun cantik..dan harga pun berpatutan...kekallah kyra dengan susu ni dari 3 bulan hinggalah setahun...dan untuk setahun..aku pilih susu Anmum Essential
aku beli utk percubaan dulu...harga 650gram hanya RM22.90...mmm..oklah kot..sebab kyra pun kurang sgt menyusu..sebab dia dah makan nasi kan...so...aku try dulu ni...kalau sesuai aku akan teruskan..kalau tak..kita survey yg lain....bak kata tom-tom bak..Anmum Essential..BAGUS!

Aku dan suami mmg taknak berkira sgt bab-bab nak membesarkan anak...selagi kami mampu kami akan cuba bg yg terbaik utk kyra..InsyaAllah...
motif gambar ni...??? layannnnnnnzzzzzzzzzzz

No comments: